Pixi Skintreats Yüz Sprayleri İncelemesi

/
1 Comments




Merhaba! Bugün size Pixi Petra'nın göndermiş olduğu ve genel adı Mist olarak geçen ürünlerden bahsedeceğim. Bu ürünler; isimleri Glow Mist, Make up Fixing Mist, Hydrating Milky Mist ve Vitamin Wakeup  Mist olmak üzere dört farklı amaca hizmet ediyor. Şimdi size bu ürünler hakkında düşüncelerimden bahsedeyim.


Öncelikle bu tarz ürünlerde püskürtme yapan spray kısmının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Bu ürünlerin spray kısımlarını çok yeterli bulmadım. Ürün ince partiküller halinde tüm yüze yayılmıyor aksine kalın partiküller halinde çıkarak boşluklu bir şekilde cilde yapışıyor. Nemlendirme durumunda çok önemli olmasa da makyaj sabitleme kısmında bu bir dezavantaja dönüşüyor. Kokularını ise son derece fresh ve güzel buldum.



Makeup Fixing Mist : Makyaj sabitleme özelliği olan bu ürünün spray bölümünden memnun kalmadım diyebilirim. Yaklaşık 3 defa sıktığımda makyajın üzerinde tanecikli bir yapı bıraktı ve belli oldu. Daha çok sıkmak ve tüm yüzü kaplamak gerekiyor. Bu durum çok hoşuma gitmedi.  Kuruması biraz uzun sürebiliyor. Sıkıldıktan sonra yüzümde rahatsız edici olmayan çok hafif bir sertleşme yaptı ve bunun makyajı korumasını bekliyordum ancak ne yazık ki makyajımı suya karşı koruyabildiğini söyleyemeyeceğim.



Glow Mist: İçerisinde propolis ve argan yağı içeren bu ürünü ben karma cildim için biraz fazla yağlı buldum. İlk kullandığımda verdiği nemi beğendim ancak bir kaç saat sonra cildimde aşırı yağlanma hissetim ve ertesi gün sivilce yaptı. Bu yüzden ürünün benim günlük kullanımıma uygun olduğunu düşünmüyorum. Cildimin daha kuru olduğu zamanlarda tercih ediyorum.



Hydrating Milky Mist: Yine Nemlendirme amacı güden bu ürün benim kullanımım için çok daha uygun oldu diyebilirim. Makyaj temizleme sonrasında kullandığımda yağlandırmadan güzel bir nemlendirme sağlıyor. Temiz ve yağdan arındırılmış cilde uygulamayı tercih ediyorum.



Vitamin Wakeup Mist: Daha çok tonik özelliği olan ancak nem de veren makyajlı makyajsız her türlü cilde uygulanabilen ferahlatıcı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Kokusu aynı suda çözünen c vitamini tabletleri gibi. Günlük kullanım için çok hoş bir ürün gibi dursa da cildimde hafif yapışkanımsı bir his bırakması hoşuma gitmedi. Yine de kullanmaya devam ediyorum çünkü güzel bir ferahlık veriyor.



Sevgiler!





You may also like

1 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe