Basit Vegan Bowl Tarifi - Simple Vegan Bowl Recipe

/
0 Comments




Merhaba! Bugün size instagramda görüp çok beğendiğim bu püre bazlı "bowl" karışımlarından bahsedeceğim. Genellikle instagramdakiler acai tozları ile yapılıyor bu yüzden besin değerleri daha farklı. Acai tozu ülkemizde ne yazık ki bulunmuyor. Bu yüzden ben de elimdeki meyveleri karıştırarak benzer bir konsept yakalamaya karar verdim ve sonuçtan çok memnun kaldım. Son derece doyurucu ve enerji verici bir besin oldu. Yalnız diyet yapanlar için çok uygun bir besin olduğunu düşünmüyorum. İçerisindeki meyvelerden ve müsliden dolayı 300 - 600 kalori arasında değişebiliyor. 



MALZEMELER:

2 Orta boy muz
4 - 5 Adet böğürtlen
1 Çorba kaşığı Nesquick Toz veya Kakao
İstenildiği kadar müsli

*oranları kendi zevkinize göre değiştirebilirsiniz.


Üzerine eklenecek malzemelerde çeşitliliğe gidebilirsiniz. Hindistan cevizi içi, chia tohumu, mango dilimleri, yaban mersini, çikolata rendesi, sade yulaf, yaprak nane gibi seçimler de ekleyebilirsiniz. Veya hiç bir şey katmadan sade püre olarak da lezzetli olacaktır.



YAPILIŞI: 

Muzları, böğürtlenleri ve kakaoyu bir buz kırıcı blender yardımıyla karıştırın. Muzlar ve kakao katılaştırıcı etki yaparken böğürtlenler sıvılaştırıcı etki yapacaktır. Daha koyu kıvam için böğürtlen sayısını azaltın veya kakao miktarını arttırın. Oluşan püreyi bir kaseye aktararak üzerine müsli veya  hoşunuza giden toppinglerle süsleyin. Ben doyuruculuğu arttırmak için müsli tercih ettim.


Bu şekilde son derece basit ve evde bulunabilecek malzemelerle hazırlanmış doyurucu bir kase hazırlayabilirsiniz.


Sevgiler.




Kaydet


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe