Pixi Peel and Polish Peeling İncelemesi

/
1 Comments



Merhaba! Bugün size geçtiğimiz dönemde bana gönderilen Pixi Peel & Polish Peelingden bahsedeceğim. Öncelikle çok ince partiküllü, neredeyse hissedilmeyen peelinglerden hoşlanan bir yapıdaysayız, cildiniz büyük partiküllerden hemen tarhiş oluyorsa bu peeling size göre değil. Çünkü bu ürün içerisinde büyük ve fazla miktarda tanecik içeriyor. Son derece kremsi bir yapısı var ve cildi nemlendiriyor.


Ürünün bitkisel, deniz tuzunu andıran bir kokusu var. Çok güzel bir koku değil ancak parfümlü ürünlerden hoşlanmayanlar için iyi olabilir. Ürünü nemli yüze uygulayıp 30 saniye boyunca masaj yapıyorsunuz. İsteğe bağlı olarak 2 dakika boyunca maske olarak yüzde bekletilebiliyor. Arkasından yıkayarak ürünü temizliyorsunuz.


Ben karma cildimde bıraktığı etkiden oldukça hoşlandım. Cildi temizliyor ve daha parlak bir görüntü ve ferahlık veriyor ancak tabi ki bütün gözenekleri tamamıyla temizlemiyor. Bana bir peelingden beklediğim etkiyi verdi diyebilirim.



Bu ürünü pixi ürünleri satan websitelerden satın alabilirsiniz.



İyi günler!





You may also like

1 yorum:

  1. pixi markasının ben de bronzlaştırıcısı var ve ben çok beğenerek kullanıyorum Türkiye'de bu marka yok maalesef :(

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe