Pixi Holiday Palette

/
0 Comments


Merhaba! Bugün size Pixi'nin yüz ve gözler için olan setinden bahsedeceğim. Bu ürün bana Pixi tarafından gönderildiği için fiyatını bilemiyorum ancak Pixi'yi satan web sitelerinden fiyat bilgisi alabilirsiniz.


Öncelikle şunu söylemeliyim ki; ben karışık paletlerden çok hoşlanmıyorum. Neden bilmiyorum ama bana her ürünün ayrı olması daha doğruymuş gibi geliyor. Ancak tabi ki tek bir ürünle 3 renk kaş farı,  8 tane far ve 3 ayrı ton allık almak güzel bir olay. Allıkları daha çok kontür aydınlatıcı ve allık gibi düşünmüşler ancak hepsi ışıltılı olduğundan koyu renk olan kontüre çok uygun sayılmaz. Açık renk olan allık ise benim gibi buğday bir ciltte pembe yansımalarıyla gayet hoş duruyor.


Allıkların yapılarını beğendim. Gayet yumuşak ve karıştırılabilirler ancak farlardan bazılarının biraz tozuttuğunu ve aşırı pigmentli olmadıklarını düşünüyorum. Bu durum özellikle mat farlarda kendini gösteriyor. Işıltılı olanlar renklerini daha kolay veriyor.  Aşağıdaki swatchlardan bazıları renkler belli olsun diye birden fazla kez uygulandı.




Pixi'nin diğer ürünleriyle ilgili yazılarım gelecek! Kaçırmamak için bloguma abone olmayı unutmayın!




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe