Sleek Soltice Aydınlatıcı Paleti İncelemesi

/
1 Comments


Merhaba! Bugün size uzunca bir zaman gözüme kestirip bir türlü satın alamadığım, en sonunda geçen  gratis indiriminde yakalayıp 30 TL gibi bir fiyata aldığım Sleek Soltice aydınlatıcı paletinden bahsedeceğim.

Aydınlatıcılara karşı çok büyük bir zaafım var ve bu palet içerdiği 4 farklı aydınlatıcıyla tam benim tarzım diyebilirim. Ürün içerisinde 3 toz ve 1 krem aydınlatıcı ile geliyor. Krem aydınlatıcı ciltte satin bir yapı bırakıyor. Kesinlikle yapış yapış değil. Toz aydınlatıcılar ise ilk başta biraz sert gibi gelebilir (Özellikle mary lou gibi yumuşak aydınlatıcıları kullanan biriyseniz.) ancak kullanırken herhangi bir sorun yaşatmıyor.


Pigmentasyonlarını gayet başarılı buldum. Ürünü kat kat sürerek örtücülüğü arttırabiliyorsunuz. Ben her zaman önce yüzüme MAC fix+ sıkıp arkasından Sephora'nın fan brush'ıyla en az 3 kat uyguladığım için rahatlıkla metalik bir görüntü elde edebiliyorum. Metalik görüntü sevmeyenler ise hafif bir uygulama ile doğal bi ışıltı elde edebilirler. 


Bu ürünle ilgili sevdiğim bir diğer özellik ise; yüzde hiç sim sim durmuyor. Instagram glow stilini seviyorsanız gerçekten ideal. 

Koyu tenliler için çok uygun bir palet olduğunu düşünmüyorum. Çünkü renkler çiğ durabilir. Açık ve orta tonlar için ise ideal.


Sol üst: Krem aydınlatıcı. Gümüş yansımalı lila.
Sol alt: Gümüş yansımalı krem beyaz.
Sağ üst: Gümüş yansımalı lila.
Sağ alt: Gümüş yansımalı şampanya.

olarak tanımlayabilirim.


Normal fiyatı olan 54.90 TL bu ürün için biraz pahalı. Bu yüzden indirimleri takip etmenizi öneririm!


İyi günler!





    fotoğraf : @makeupbyege





You may also like

1 yorum:

  1. aydınlatıcının renkleri müthiş ben de seviyorum glow makyajı :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe