Pixi Fairy Dust Pigmentler - Metallic Warmth

/
1 Comments

Merhaba! Bugünkü yazımda size Pixi by Petra markasının 5li birleşik pigmentlerinden bahsedeceğim. Ama önce pigment kullanımı hakkında bir şeyler söylemek isterim. Pigmentler toz yapıda ürünler olduklarından günlük kullanıma çok da uygun değillerdir. Normal farlara göre renklerini çok daha iyi verirler. Kuru, ıslak (su, MAC fix+ vb.)  hatta çeşitli jellerle kullanıma uygundurlar. Göz makyajlarında geçiş ve gölge renklerinden çok aydınlatma, göz kapağı rengi gibi kullanımlarda daha başarılıdırlar.

Evet. Söyleyeceklerim bu kadardı. Şimdi Pixi Pigmentlerden bahsedeyim.
Öncelikle birbiriyle birleşik pakete sahip kapaksız veya ağızlıksız pigmentler bana her zaman biraz itici gelir. Çünkü sürekli dökülme saçılma tehlikesi vardır. Kapağını açarken dikkatli açmak gerekir vs. Bu şekilde yerden ve kapaktan tasarruf edebilirsiniz, evet. Ama ben yine de itici buluyorum.


Ürünlerin yapılarını çok yumuşak buldum. Sedefli ve minik simler içeren bir yapıları var. Pigmentasyonları yani renk vermeleri fena değil ancak kullandığım en iyi pigment diyemeyeceğim. Fix+ ile kullandığımda kalıcılıklarını çok beğenmedim. Kuruduktan sonra göz kapağıma tutunamadı ve biraz sağa sola bulaştı. Bu yüzden göz bazı ile kullanmanın daha uygun olacağını düşünüyorum.



Renkleri en üstten alta 1-5 arasında numaralandırmam gerekirse; 

1. renk pembe yansımalı duochrome bir şeftali tonu
2. renk turuncu tonlu bir altın rengi
3. renk lila yansımalı bir kızıl
4. renk sarı bir bakır
5. renk gümüş yansımalı bir siyah

Olarak tanımlayabilirim.


Bu ürün bana Pixi tarafından gönderildiği için fiyatını bilmiyorum ancak http://www.pixibeauty.co.uk 'den veya pixi satıcısı olan internet sitelerinden detaylı bilgi alabilirsiniz. 


İyi günler!





KaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydet


You may also like

1 yorum:

  1. renkler harika gözüküyor ama ambalaj olayını ben de sevemedim doğrusu:(

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe