Flormar Daily Party Yılbaşı Koleksiyonu

/
1 Comments


Merhaba! Bugün size Flormar'ın yeni yıl için çıkardığı Daily Party koleksiyonundan bahsedeceğim.

Koleksiyonun içerisinde
Party ruj - 05 Kiss of the Night,
Vinyl eyeliner,
Extensions maskara,
02 Bronze Beam tekli far,
3lü Face Sculpting kit,
Up to 7 days ojelerden Uv top coat, Super Star Red ve Glitter Ball isimli ürünler geliyor.


Ürünlerin hepsini çok detaylı deneme şansım olmadı ancak bu yazıda size ilk izlenimlerimi aktaracağım.


Öncelikle koleksiyon çok güzel görünüyor. (yılbaşı koleksiyonları her zaman favorimdir de hehe)
Top coat haricindeki bütün ürünlerin paketinde gümüş rengi kullanmışlar ve bence çok şık olmuş.

Party ruj'un kutusu alışıldık rujlardan biraz farklı. Rujun üst kısmında bir düğmesi bulunuyor. O düğmeye bastığınızda ruj kapaktan aşağıya iniyor ve inen kısmı çekerek ruju açıyorsunuz. Rujun yapısı parlak ancak oldukça örtücü. Nemlendirici bir yapısı olduğunu söyleyebilirim. Bendeki rengi 05 - Kiss of the Night. Rengi kızıl böğürtlen olarak tanımlayabilirim. Bir de çok lezzetli kokuyor!


Face Sculpting Kit beni biraz halal kırıklığına uğratan bir ürün oldu diyebilirim. Ürünlerin yapısı güzel, yumuşak ancak renkler beni hayal kırıklığına uğratan kısım oldu. Blush rengi mercan pembe bir allık. Benim pek kullandığım bir renk ne yazık ki değil. Highlighter rengi bana Anastasia'nın Sand isimli pudrasını anımsattı. İçerisinde hafif bir yansıma olan açık renk bir pudra olarak betimleyebilirim.

Contour rengi ise palette kahve gözükse de aslında çok açık bir sütlü kahve - gri gibi bir renk ve benim cilt rengimde birisi için asla kontür rengi olamaz. Belki aydınlatıcı olarak kullanabilirim.



Tekli fardan bahsetmem gerekirse, altın yansımalı kahve rengi olarak tanımlayabilirim. Ürünü ilk kullanışımda pigmentasyonu neredeyse sıfırdı ancak swatchlamaya devam ettikçe bir süre sonra rengini vermeye başladı. Ancak yine de çok pigmentli bir far değil.


Ojeler hakkında bir kaç şey söylemem gerekirse; oldukça hızlı kuruyorlar. 7 gün kaldıklarını vaat ediyorlar ancak kırmızı oje bana fazla hitap etmediği için 7 gün denemeyi düşünmüyorum. Koleksiyonda bordo veya nude ojeler olursa onları denemeyi düşünüyorum.


Maskara plastik ve oynar başlıklı bir fırçaya sahip. Eyeliner'ın da ince bir aplikatörü var ve örtücülüğü gayet iyi.



Koleksiyondan ilk izlenimlerim bunlardı. Zamanla kalan detayları da bir şekilde aktaracağım, söz!


İyi günler!


Ürünler Flormar tarafından gönderilmiştir.








You may also like

1 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe