Make Up For Ever Ultra HD Fondöten - 140 - Y305

/
2 Comments


Merhabalar! Bugün size uzun zamandır favorim olan MUFE Ultra HD Fondöten'den bahsedeceğim. MUFE Ultra HD fondöteni MUFE formülünü yenilendikten sonra uzun bir süre almak istedim ancak bir türlü fırsat olmadı. En son geçtiğimiz Sephora indirimlerinden birinde %20 indirimle alma şansım oldu.


Bu fondöteni uzun zamandır kullanıyorum ve son derece memnunum diyebilirim. Bu fondöten orta kapatıcılığa sahip ve uygulandığında cilt gibi duruyor, oksitlenmiyor. Sivilce ve yara izlerini tamamen kapatmıyor ancak görünümünü azaltıyor, küçük izleri ve pigmentasyon bozukluklarını tamamen örtüyor.  Ben normal - karma ciltli biri olarak çok memnun kaldım. Her zaman ilk elimin gittiği fondöten oluyor diyebilirim. Çok parlak veya tamamen mat bir görüntü istiyorsanız tam aradığınız şey olmayabilir ancak doğal görüntü için ideal olduğunu düşünüyorum.


Benim rengim 140 numara. Y305 olarak da geçiyor. Y ise sarı alt tonu temsil ediyor. MAC'te olduğu gibi sarı , pembe ve nötr tonları ayırmışlar. Bu yüzden kendi alt tonunuza göre seçme şansınız mevcut. Bu fondötenin renk skalası geniş olduğundan her cildin kendine uygun bir renk bulabileceğini düşünüyorum.


Bu fondöten nemli beauty blender, buffing fırça gibi malzemelerle çok iyi uygulanıyor. Ben genellikle daha pratik olduğu için nemli beauty blender'ı tercih ediyorum. Biraz daha nemli bir görüntü istersem beauty blender'a 2 - 3 damla kadar yüz yağı damlatıp fondöteni onunla yayıyorum ve daha dewy bir görüntü elde edebiliyorum.



Bu fondötenin nasıl durduğunu kanalımdaki makyajların çoğunda görebilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

2 yorum:

  1. Benimde favorim 😍❤︎ Bittikçe aldığım tek fondöten oldu :)

    YanıtlaSil
  2. İndirim zamanı bakmak lazım :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe