Anastasia Beverly Hills Contour Kit Pudraları - Banana , Sand İncelemesi

/
1 Comments



Merhaba! Bugün size Anastasia Beverly Hills Contour Powder'lardan Banana ve Sand renklerinden bahsedeceğim. Bu pudralar Anastasia'nın kontür kitlerinin içinde piyasaya sürüldüklerinde özellikle Banana  isimli renk çok beğenildi ve herkes tarafından kullanılmaya başlandı. Genellikle de göz altlarını veya yüzün merkezdeki bölgelerini sabitlemek için kullanıyorlar. Benim de son zamanlarda göz altlarımı sabitleyecek ve aydınlatacak bir pudraya ihtiyacım vardı ve beautybay.com'dan bu iki pudrayı sipariş ettim.



Sand; daha pembe tonlu, sedefli ve aydınlatıcı olmaya yakın bir pudra iken Banana daha sarı tonlu ve tamamen mat bir pudra. Bananayı tatil öncesi bir kaç defa göz altlarımda denedim ancak istediğim aydınlık görüntüyü fazla alamadım. Tatil sonrası yanık cildimde göz altlarımda beğendim fakat yüzümün geri kalan kısımlarına uyguladığımda çok açık kaldı. Benden daha esmer kişilerde daha aydınlık duracak bir renk olduğunu düşünüyorum. Benden açık renklilere ise normal pudra olabilir veya fazla sarı durabilir.


Aynı şekilde Sand'i aydınlatıcı olarak kullanmaya çalıştım ancak benim aydınlatıcı zevkime göre son derece hafif kaldı diyebilirim. Ben aydınlatıcıda alüminyum efekti seviyorum ancak bu pudrayla - kendi ten rengim için konuşmam gerekirse- son derece hafif bir ışıltıyı bir kaç uygulamada alabiliyorsunuz.  Bu yüzden benim için sınıfta kalan bir ürün oldu.


İki ürünün de yapılarını biraz kuru buldum. Sand, Bananaya göre biraz daha tebeşirimsi, daha taşlaşmış gibi bir yapıya sahip. Banana daha yumuşak ancak iki ürünle de fırçaya tek seferde bol bol ürün alamıyorsunuz. Bir göz altımı sabitlemek için pudradan 3 - 4 defa almam gerekiyor. Renklerini de az verdiklerini düşünüyorum.



Her bir pan'de 3 gr ürün var ve tanesi $17.40'a satılıyor ki 3 gr'lık bir yüz pudrası için bu fazla bir fiyat diye düşünüyorum. Ayrıca da bu fiyata değecek ürünler olmadıklarını düşündüğümden tekrar sipariş vermeyeceğim.



Umarım incelememden memnun kalmışsınızdır.

Hepinize harika bir gün dilerim!



Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade kaş ürünü yazımı okumak için tıklayın!


Beautybay Alışverişimi okumak için tıklayın!















You may also like

1 yorum:

  1. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Katılım için detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe