Z Palette Sunset Collection - Blue

/
3 Comments




Merhaba! Geçtiğimiz dönemlerde Beautybay.com'dan elimdeki pan halinde olan ürünleri koyabilmek için bir tane Z Palette satın aldım. Orijinal renklerindense sunset koleksiyonundan olan bu tiffany mavisi rengi tercih ettim. Sunset koleksiyonunda eflatun, mavi, sarı, beyaz ve turuncu renkleri mevcut. Z Paletler içerisinde kare ve yuvarlak magnetlerin bulunduğu bir poşetle geliyor yani kendi depot ettiğiniz ürünlerin altına bu magnetleri takarak Z palet ile kullanabiliyorsunuz.



Z Paletler için göründüklerinden daha ağır diyebilirim. Kutu kısmı sert kartondan, şeffaf kısmı sert plastik - mika arası bir maddeden yapılmış. MAC paletlerle ağırlıkları aşağı yukarı aynı ancak bence MAC paletlerden daha iyiler. Mıknatısı çok kuvvetli ve yere düşürmeme rağmen pan'ler yerlerinden oynamadılar. MAC paletim yere düştüğünde ise farlarımı genelde kutunun kapağında buluyorum.


Benim Z Paletimin boyu Large. Aynı zamanda small, medium, extra large, dome (daha derin) ve double sided (çift taraflı)  seçenekleri de bulunuyor. İçerisine 28 tane MAC Far alabiliyor. Anastasia kontür pudraları, MUFE Artist farlar gibi büyük panlerden ise 12 tane alır diye tahmin ediyorum. Daha



Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

3 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe