Yeni Ürünler / L'oreal Cushion Fondöten , Anastasia Beverly Hills Aydınlatıcı Pudra...

/
1 Comments




Merhaba! Bu yazımda size yeni aldığım ürünlerden bahsedeceğim. İlk olarak beautybay.com dan Anastasia Beverly Hills'in aydınlatıcı pudralarından Sand ve Banana renklerini aldım. Sand'den çok emin değilim ancak banana'nın bende iyi bir göz altı aydınlatıcısı olacağını düşünüyorum.



Son dönemlerde en çok sevdiğim kirpikler olan Lionesse NE-709'ları bulmakta zorlandığımdan yeni kirpik arayışına çıktım diyebilirim. Bu sefer de Watsons'ın bir ürünü olan Lash markasının 40 numaralı kirpiklerini denedim. Hatta şuradaki videomda bu kirpikleri kullandım. Bu kirpikler güzel gözükmelerine rağmen çok bana hitap etmediler. öncelikle duble kirpik olduklarından bantları çok kalın ve bu yapışmayı zorlaştırıyor. Kirpikler çok düz ve aynı hizada duruyor ki bu da çok doğal duran bir şey değil. Gözünüzde kirpikten çok yekpare halde duran tüyler olarak gözüküyorlar. Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.



Ardından Gratis indirimi geldi ve ben de merak ettiğim bir kaç ürünü topladım. Bunlardan bir tanesi L'oreal'in Cushion fondöteni. Bu fondötenle ilgili bir video çekmek istediğimden şimdi çok bahsetmeyeceğim ancak ilk izlenimim gayet olumlu diyebilirim.



Bir diğer aldığım ürün ise Gosh markasının mineral pudrası. Bu ürünü yüzümü aydınlatmak için aldım. Kapatıcılık oranı biraz fazla diyebilirim ama tek başına kullanıldığında yüze çok güzel ve pürüzsüz bir efekt veriyor. Gelecek videolarımda da kullanacağım.



Gratis indiriminden son aldığım ürün ise Dirty Works'ten Pure Beauty Facial Oil yüz yağı. Uzun zamandır güzellik yağlarına merak sardım ve güzellik yağlarının makyaj esnasında da kullanılabileceğini farkettiğim için bu tip yağları aramaya başladım ve uygun fiyatı sebebiyle de bu ürünü denemek istedim.


İlerleyen zamanlarda hepsinin incelemesini yapmayı planlıyorum. Youtube kanalımı ve blogumu takipte kalın!


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

1 yorum:

  1. Loreal fondöteni bende sevdim! Hatta bir inceleme videosuda benden geliyor :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe