Rival De Loop Likit Mat Ruj - Cafe Latte

/
7 Comments




Merhaba! Bugün size Rossmannlarda satılan Rival De Loop markasının likit mat rujlarından Cafe Latte isimli renkten bahsedeceğim. Bu ürünü Rossmann'da gördüğümde beklentim yüksekti çünkü tüpün içerisinde kahve tonlu bir renk görünüyordu ve adı Cafe Latteydi. Yapısı da güzelse  neden yeni bir Pastel 15 ve Pastel 20 olmasındı? Kesinlikle olamaz. Çünkü ne renk görünen renk çıktı, ne de yapısı uygun çıktı.


Öncelikle renk sadece açık tenlilere uygun soluk şeftalimsi bir nude. Latteyle kahveyle falan pek alakası yok. Dudaklara sürdüğünüz ilk anda opak lipglosslar gibi hissettiriyor sonradan donarak matlaşıyor ancak matken bile yapışkan bir his bırakıyor.


Rujun aplikatörü fırça şeklinde ancak sebebini anlayamadığım bir şekilde ürünü düzgün sürmek neredeyse imkansız. En azından ben bir türlü beceremedim.


Bu rujun diğer mat rujlar gibi örtücülüğü yok. Üst üste 4 defa sürmeme rağmen her yerde eşit bir görüntü elde edemedim. İlk kat zaten her yerde eşit ve opak durmuyor, kuruyunca parça parça ve çatlak duruyor; ikinci kat sürülüp kuruyunca da aynı çatlak görünüm ve eşitsizlik devam ediyor.


Son olarak renk benim buğday - koyu ten rengime hiç yakışmadı, çok açık kaldı.  Ancak diğer rujlarla ombre yapmak için uygun olabileceğini düşünüyorum. Onun dışında hiç beğenmediğim ve bir daha kesinlikle almayacağım bir ürün oldu.


Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

7 yorum:

  1. Senin dudaklarında benimkinden çok daha iyi durmuş :) Ben de kuruduktan hemen sonra iç kısımlarından dökülme yaptı. Her yolu denedim ama sonuç yine aynı. Hatta bloga da yazdım kullandığım en berbat likit mat ruj.

    YanıtlaSil
  2. aa renk çok değişik kabıma hiç uymuyor ama farklı bir renkmiş hiç bir markada yok böyle bir renk..

    YanıtlaSil
  3. Rujun rengi çok güzelde sanki sen dudağını ortadan dudak kalemiyle çizmişsin gibi duruyo

    YanıtlaSil
  4. Renk olarak anastasia dan pure hollywood a benziyo

    YanıtlaSil
  5. Ayni rengi bende almistim ve eve gelince renginden dolayi pisman oldum.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe