Make Up For Ever Ultra HD Stick Fondöten - 120 / Y245

/
3 Comments




Merhaba! Bugün size kullandığım en iyi fondötenlerden bir tanesinden bahsedeceğim. Öncelikle uzun zamandır videolarda kullanabileceğim, kapatıcılığı yüksek, duruşu güzel olan bir fondöten arıyordum. Aklımda Kryolan Paint Stickler vardı ancak fiyatları yüksek olduğu için çok da alasım gelmiyordu. Geçtiğimiz sephora %20 indiriminde Make Up For Ever Ultra HD Stick Fondöten'ini indirimle daha uygun bir fiyata satın aldım. İyi ki almışım diyebileceğim güzel ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum.



Öncelikle bu fondöten aşırı derecede kremsi, biraz yağlı bir yapısı var. Uygulandıktan sonra benim karma cildimde yarı parlak, satin bir bitiş yaratıyor. Ben ıslak beauty blender ile tampon hareketlerle karıştırmayı seviyorum. Bu şekilde çok doğal bir görüntü oluşuyor. Ürün çok pigmentli olduğu için yüzünüze badana yapmanıza gerek yok. Yüzdeki her bölgeye bir kaç çizgi çekerek iyi bir örtücülük sağlayabiliyorsunuz. Kapatıcılığı ortadan yükseğe arttırılabiliyor.



Normal bir fondöten 30 ml iken bu ürün ne yazık ki 12,5 gr. Yani aldığınız ürün miktarına göre daha yüksek fiyat ödediğiniz bir ürün. Ancak bu ürünü normal fondöten miktarında kullanmadığınız için gram - fiyat birbirini dengeliyor da diyebilirim.



Günlük olarak kullanım için ağır bir fondöten olduğunu ve çok uygun olmadığını düşünmüyorum ancak özel günlerde kullanıma uygun, fotoğraf ve videolarda çok güzel durduğu için ben severek kullanıyorum ve sizin de seveceğinizi düşünüyorum.



Hepinize harika bir gün dilerim!













You may also like

3 yorum:

  1. çok örtücü hakikaten yazın olmaz bu bana..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. indirimsiz 120 olması lazım :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe