Kryolan Supra Color Kapatıcı - 00 Beyaz

/
0 Comments




Merhabalar! Bugün size yeni favori aydınlatıcımdan bahsedeceğim. Aslında bu ürünü kryolandan yüz boyası sıfatıyla almıştım ancak sonradan makyajlarda kullana kullana çok iyi bir aydınlatıcı - fondöten rengi açıcı olduğuna kanaat getirdim.


Öncelikle kryolanı tanımayanlar için şöyle bir bilgi vereyim. Kryolanın fondöten - boya tarzı ürünlerinde bir kaç modeli mevcut. Bunlar Supra Color, Derma Color serisi,  Aqua Color serisi, bunlara dahil olmayan TV Paint Stick,  Cake Makeup diye uzayıp gidiyor. Hepsi ayrı amaca ve cilt tipine hitap ediyor. 


Supra Color için Kuru - Normal - Karma ciltlere uygun diyebilirim. Oldukça yağlı bir ürün olduğundan dolayı yağlı ciltlerde pudra gerektirecektir. Ürünün kendine has bir el kremi kokusu var ve bu koku benim çok hoşuma gidiyor.  Kutunun içerisinde 8ml ürün var ancak çok pigmentli bir ürün olduğu için çok uzun zaman kullanılabilecektir diye düşünüyorum.


Bu ürünün başka renklerini çoğu insan kapatıcı olarak kullanıyor ancak bendeki rengi beyaz olduğu için ben göz altı aydınlatıcısı olarak kullanmaktan hoşlanıyorum. Çok kremsi bir ürün olduğu için göz altlarında çok güzel dağılıyor. Kapatıcılığı uyguladığınız ürün miktarına göre değişiyor. Fazla ürün kullanırsanız çok iyi bir kapatıcılık elde edebiliyorsunuz ancak ben çok fazla kullanılması taraftarı olmadığımdan ince bir uygulamayla kullanıyorum.


Yağlı bir ürün olmasına rağmen kuruduğunda satin mat bir hal alıyor. Üzerinden hafif bir transparan pudra ile geçildiğinde uzun süre sabit kalıyor. 



Benim severek kullandığım bir ürün diyebilirim. Bitmesi halinde (ki çok zor)  yüksek ihtimalle tekrar alacağım bir ürün oldu. 



Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe