Catrice Liquid Metal Far - Satina Wan der Woodsen

/
4 Comments


Merhaba! bugun size Catrice Liquid Metal Eyeshadow - Satina Van der Woodsen isimli fardan bahsedeceğim. Ürünü 15TL'ye Kentpark Rossmann mağazasından satın aldım. Alırken çok ümitli olduğum bir ürün değildi yani bir folyo görünümü yaratmayacağını tahmin edebiliyordum. Tek korkum bir çok ucuz far gibi içerisinde sedef ve tane tane sim olması durumuydu çünkü üzerinde overspray tarzı bir tabaka olduğundan ürün çok simli görünüyordu ancak kullandıktan sonra böyle bir sorun yaşamadım.


Dürüst olmak gerekirse ben bu ürünü aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve kendi cilt tonumu aydınlatmada başarılı buluyorum. Ürünün rengini inci - şampanya olarak tanımlayabilirim. Mary Lou'ya çok benziyor ancak Mary Lou'dan biraz daha açık duruyor diyebilirim. Yapısı da Mary Lou kadar yumuşak değil. Bence pigmentasyonu gayet iyi ancak sert yapısı yüzünden ürünü alırken biraz zorlamanız gerekiyor. Daha belirgin bir görüntü için üründen bir kaç sefer almanız daha iyi oluyor.
Ben bu ürünü kremsi, ıslak veya satin bitişli fondötenlerle kullanmayı seviyorum. Çoğunlukla da MAC Fix+ ile ıslatarak çok daha belirgin bir görüntü alıyorum. 



Toparlamak gerekirse; bayıldığım bir ürün olmadı ama uygun fiyatı ve iyi performansıyla severek kullanacağım bir ürün diyebilirim. Mary Lou mu Catrice mi diye sorarsanız da fiyat açısından Catrice, performans ve gramaj açısından Mary Lou derdim.




Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

4 yorum:

  1. aydınlatıcı olarak kullanılabilecek bir ürünmüş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Catrice in en sevdigim fari "My first copperware party", Mac Satin Taupe dupe olarak gösteriliyor ama bende Satin Taupe da vardi ve ondan bile güzel duruyor gözde, yoksa elinde tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bronz makyaj videosunu izleseydin mac farın ege de olduğunu görebilirsin ihtiyacı olucağını sanmıyorum ama hem onun için hem de bizim için iyi oldu bir bakıcağım

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe