Morphe Brushes Alışverişim

/
2 Comments



Merhaba! Bugün size Morphe Brushes'tan yaptığım alışverişten bahsedeceğim. Morphe, fırçalarını ve farlarını bir süredir duyup merak ettiğim bir markaydı. Black Friday indiriminde fırçalar bir miktar indirime girince beğendiklerimi sipariş ettim.  Morphe markasının tek sorunu Türkiye'ye kargo ücretlerinin 16$ ve üzerinde tutması. Onun dışında fiyatları özellikle indirim döneminde oldukça uygun sayılabilir. Kargoya verildikten sonra 20 - 30 gün arasında bir sürede elinize ulaşıyor. PTT 


Aldığım fırçaları Gun Metal, Luna / Luna Badger ve Studio serilerinden seçtim. Gun Metal fırçalar diğerlerine oranla biraz daha pahalı olsa da kalite açısından daha iyi ve dayanıklı fırçalar diyebilirim. diğer seriler ise daha uygun fiyatlı, dört dörtlük olmasa da iş görür nitelikte hazırlanmış.


Aldığım fırçalar: M139, B80, B81, G28, G2


Hiç bir zaman yeterince karıştırma fırçam olmadığından ben genel olarak o yönde alışveriş yaptım ancak özellikle Gun Metal ve Elite serilerinin yüz fırçaları çok övüldüğünden alışveriş yapacaksanız onlara bakmanızı tavsiye edebilirim. Ancak far paleti vs satın alacaksanız morphenin web sitesini kullanmayın çünkü kargo ücreti bayağı yüksek oluyor. Yakında size morphe far paletlerini daha ucuza alabileceğiniz bir site tavsiyem olacak, onu da kendi kargom gelir gelmez paylaşacağım :) 

Hepinize harika bir gün dilerim! 







You may also like

2 yorum:

  1. keşke bir fırçadan üç tane alıcağına farklı farklı fırçalar alıp deneme şansın olurdu. ve m139 beautybay de de var

    YanıtlaSil
  2. Bana yardımcı olurmusun
    Morphe 35f paletini almak için aylardır uğraşıyorum kendi sitesinden uğraştım olmadı
    Açıklayıcı birşekilde nasıl olduğunu anlatır mısın rc lutfen

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe