Lime Crime Velvetines - Riot İncelemesi

/
5 Comments




Merhaba! Bugün  Lime Crime'ın Riot isimli rujundan bahsedeceğim. Lime Crime alışverişimi BURADA paylaşmıştım. Kargo ve fiyat bilgisine o yazıdan ulaşabilirsiniz. Bugün ise sadece üründen bahsedeceğim.

Riot, instagramda swatchlarını görüp her cilt tonunda çok beğendiğim bir dudak ürünüydü ancak hiç alacağımı düşünmemiştim. Lime Crime'ın Black Friday indiriminde Cashmere ve Riot arasında kaldım. Cashmere'in renginin internettekiyle aynı olmadığı hakkında söylentiler duyduğum için Riot'u tercih ettim. Ancak bu renk farklılığı olayı Riot'ta da mevcut. Sanırım bu durum kişinin cilt tonu ve bulunduğu ışık ile alakalı. Çünkü aşağıdaki fotoğraflarda bile pembe kiremit ve pembe kahve duran ürün daha loş ortamlarda kahve tonlu kırmızıya dönüşebiliyor. Lime Crime bu rengi kızıl kahve olarak tanımlamış ancak içerisinde sıcak bir pembelik / mercanlık olduğuna yemin edebilirim.


Bu renk karmaşasından sonra yapısına değinecek olursam; yapısı son derece mat. Uygularken sıvı halde ancak kısa bir süre içinde tamamen kuruyor ve matlaşıyor. Dudakta verdiği hissi Pastel'in likit rujlarından biraz daha kuru olarak tanımlayabilirim.  Kalıcılıkları çok iyi, hiç bir şekilde akmıyorlar ancak yemekten sonra ağız içlerinde hafif bozulmalar olabiliyor. Örtücülükleri aşırı fazla. Hiç kat kat uygulamanıza gerek kalmıyor.


Aplikatör kısmını biraz sert buldum diyebilirim. Genişliği iyi ancak sünger kısmı çok az dolayısıyla uygulama kısmı biraz sert. Bu da hareket kabiliyetini azaltıyor. Normalde likit mat rujları gayet rahat süren ben bu üründe mutlaka hatalar yapıyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda da rahatlıkla görebilirsiniz.


Kalıcılıkları çok iyi olduğu gibi çıkartmak de çok zor. Dudağınızdan tabiri caizse kazımanız gerekiyor. Ayrıca ürünün tadı yok ancak çok hoş bir kokusu var. Kokularını, Essence'in likit mat rujlarının kokusunun biraz daha hafifi olarak tanımlayabilirim.


Ürünlerin renklerine ve fiyatlarına Limecrime.com'dan bakabilirsiniz ancak satın alırken mutlaka google'dan swatchlara bakmanızı tavsiye ederim. Swatchların sizinle yakın cilt renklerine sahip kişilerden olmasına dikkat ederseniz yanılma payınız minimuma düşer.


Hepinize harika bir gün dilerim!











You may also like

5 yorum:

  1. Renge bayıldım ve sana çok yakışmış ^^

    YanıtlaSil
  2. içine oturmadımı verdiğin para çok fazla vermişsin. ama renk güzel biraz pastel 15 le 20 karışımı gibi ama daha pembe tonlu

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe