Ebay Takı Alışverişim ( Love Serisi)

/
0 Comments




Merhaba! Sonunda Ebayden aldığım takıların tamamı elime ulaştı. Ben de hemen sizinle paylaşmak istedim. Love serisinin kelepçe bileklikleri ve çivi bileklikler uzun zamandır kullandığım ürünlerdi ancak kelepçelerden daha fazla istediğim için ve Türkiye'den aldığım çivi bileklikler kararma yaptığı için ebayden 2$ - 3$ arasında bir fiyatla sipariş verdim. Kargo da ücretsiz olduğu için buradakilerden çok daha ucuza geldi. Ancak buradakilerden daha alt kalitede olduklarını belirtmek isterim.


Kelepçe olan bilezikler daha parlak, deseni baskı değil oyma şeklinde yapılmış, kilit kısmı yeterince sağlam değil. Hatta 4 adet aldığım kelepçelerden bir tanesi kırık geldi. Çivi bileklikler ise normalden daha ince. Çivinin baş kısmından açılıp kapanabiliyorlar.


Sonradan da yine love serisinden iki adet yüzük sipariş ettim. Parmak boyumu oradaki hesaba göre ölçtüğümde size 9 dan biraz fazla çıktı ama emin olamadığım için hem size 9 hem size 10 sipariş verdim. Geldiklerinde ise size 10 bütün parmaklarıma büyük, size 9 ise en kalın parmağımda bile zar zor duruyor.  Siparişi size 8 ve size 9 vermediğim için biraz pişman oldum diyebilirim :)


Ürünlerin gelmesi 25 gün ile 30 gün arasında değişti. Bu yüzden sipariş verecekseniz sabırlı olmanızı tavsiye ederim. 


Benim deneyimim bu şekildeydi. Umarım bu ürünlerden almayı düşünenlere yardımcı olabilmişimdir. 


Hepinize harika bir gün dilerim! 




ÇİVİ BİLEKLİK *benim aldığım üründen kalmadığı için başka bir satıcının linkini verdim. Ürün benimkisinin aynısı olmayabilir.








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe