Black Friday Lime Crime Alışverişi

/
3 Comments


Merhaba! Black Friday indirimleri döneminde yaptığım alışverişler yavaş yavaş elime ulaşmaya başladı. Bunlardan ilki ise Lime Crime'dan yaptığım üç parça ürün oldu. Lime Crime, geçmişte yaşanan bazı kötü olaylardan dolayı (Google'a Lime Crime scandal yazarak bu olaylar hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.) iyi üne sahip olan bir marka değil. Üstelik yanlış hatırlamıyorsam bu yılın başlarında yaşanan müşteri bilgilerinin sızdırılma ve banka hesaplarından para çalınması olayı da bunu oldukça fazla destekledi.


Şahsıma konuşmak gerekirse geçen yıl ya da önceki yıl, ya bir indirim ya da black friday döneminde bunun olabileceğini kestirmiştim. Çünkü checkout kısmına geldiğimde url bölümünde https veya herhangi bir güvenlik sembolünün olmadığını farkettiğimden hiç bir bilgi girmeden direkt sayfayı kapatmıştım. Ancak bu alışverişimi yaparken baktığımda Lime Crime'ın bu güvenlik önlemini aldığını gördüm ve satın aldım. Ödemeyi de yine güvenlik açısından her zaman olduğu gibi Paypal ile yaptım. Eğer internet üzerinden alışveriş yaparken ödeme kısmına geldiğinizde böyle bir bağlantı görmüyorsanız asla kredi kartı bilgisi girmeyin veya paypal bağlantısı yapmayın.


Kamu spotunu da verdiğime göre aldıklarımdan bahsetmeye başlayabilirim. Black Friday döneminde bu markadan tek almak istediğim şey olan Velvetines isimli likit mat rujlarında çok aşırı bir indirim yoktu. Bu yüzden sadece Riot isimli rengi indirimle 18$'a aldım. Sonrasında ise indirim sayfasına girdim ve likit eyelinerların 5$'a düştüğünü görünce Lunar Sea, Citreuse ve Blue Milk renklerini seçtim ancak ben ödemeyi yapana kadar blue milk rengi tükendiği için onu satın alamadım. Böylece alışverişimi bir ruj iki eyelinerla tamamlamış oldum. Kargo ücreti 10.95$ tuttu. Kargo ise 20 gün civarında bir süre içinde elime ulaştı.


Ürünlerin detaylı yazıları ve swatchları da yakında gelecek. Bu yıl black friday alışverişlerimden bir de morphe alışverişim var. O da geldiğinde alışveriş yazısını paylaşacağım.


Hepinize harika bir gün dilerim! :)






You may also like

3 yorum:

  1. Merhaba kargo elinize hangi kargo şirketi tarafından ulaştırıldı?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Bildiğim kadarıyla bir kaç yıl önce yurt dışından gelen tüm kozmetik ürünlerin gümrükten geçişi yasaktı. Bir problem oldu mu acaba? Direkt sipariş mi verdiniz?

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe