En Sevdiğim Kirpikler! : Lionesse NE709 Takma Kirpik

/
0 Comments




Merhaba! Bugün size uygun fiyatına rağmen son derece kaliteli bulduğum Lionesse markasının NE709 isimli kirpiklerinden bahsedeceğim. Uygun fiyata gür duran takma kirpik bulmak ülkemizde imkansız gibi bir şey. Benim gibi makyajla ilgilenen insanlar için ise bu tarz kirpiklerin cidden vazgeçilmez olduğunu düşünüyorum. Böyle gür ve kalın kirpikler bütün makyajı bir anda güzelleştiriyor, bakışlara anlam katıyor. Günlük kullanımda biraz abartı olsa da gece ve özel günler için çok uygun olduklarını söyleyebilirim. Tabi ben neredeyse her videoda kullanıyorum, ayrı konu.



NE709'lar hakkında biraz daha konuşmam gerekirse, ayrıklı yapısı itibariyle takıldığında yekpare durmuyorlar, gerçek kirpiklerle uyum sağlıyorlar. Boyları da bana göre ideal uzunlukta diyebilirim. Göz üzerinde fazla ağırlık yapmıyorlar ve düzenli olarak üzerindeki makyajı ve fazla yapıştırıcıyı temizlerseniz defalarca kullanma şansınız oluyor.



Eğer siz de bu tarz kirpikleri beğeniyorsanız bu modele mutlaka bakmanızı öneririm.  Bu kirpikleri Gratis ve belirli kozmetik dükkanlarından alabilirsiniz.



Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe