Balmain x H&M Koleksiyonundan Benim Seçtiklerim

/
1 Comments




Balmain? H&M??  Evet doğru duydunuz. H&M ve Balmain muhteşem bir iş birliği yaptılar ve 5 Kasım 2015 tarihinde bu koleksiyonu piyasaya sürüyorlar. H&M zaten çoğumuzun severek alışveriş yaptığı bir marka. Balmain ise efsanevi tasarımlarıyla ünlü bir dünya markası. Bu iki harika firmadan çıkacak koleksiyondan beklentim  tabi ki çok yüksek. Üstelik Kendall Jenner'ın oynadığı tanıtım filmi ile de koleksiyonun aşırı popüler olacağına eminim.



   



Ancak Koleksiyon Türkiye'de yalnızca belirli H&M mağazalarında satılacak. Bunlar: Ankara: Cepa Avm, İstanbul: İstinye Park, Zorlu Center ve Bağdat Caddesi. Bu koleksiyondan bir şeyler almak için elinizi çabuk tutmakta fayda var.


Aşağıda benim koleksiyondan beğendiklerimi görebilirsiniz. Özellikle baskılı tişörtlerde ve ceketlerde gözüm var.  Koleksiyonun geri kalan kısmını ve fiyatlarını buradan öğrenebilirsiniz. Siz koleksiyondan neleri beğendiniz? Benimle paylaşırsanız sevinirim! Hepinize harika bir gün dilerim!









 



You may also like

1 yorum:

  1. Seçimlerin çok iyiydi, bu koleksiyona bayıldım ya :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe