Video Çekimi Öncesi Fondöten Rutinim

/
2 Comments



Merhabalar! Bugün size bir süredir video öncesi yaptığım cilt makyajımdan bahsedeceğim. Bu yazıda pudra, allık, aydınlatıcı gibi kısımlara çok girmeyeceğim çünkü onları video sırasında da görüyorsunuz ancak fondöten rutinimi son zamanlarda videoyu uzatmamak adına kesmeye başladım. Bugün ise size ne yaptığımı anlatacağım.


İlk olarak cildime fondöten olarak 3 (hatta bazen 4) farklı ürün uyguluyorum. Daha doğrusu 3 (ya da 4) farklı renk kullanıyorum. Kullandığım ürünler: MAC Prep & Prime BB (refined golden) , L'oreal Lumi Magique Fondöten (gold sand) ve Urban Decay Naked Skin Fondöten (3.5). 



 İlk olarak MAC Bronzerla yüzüme kontür çizgileri çekiyorum. Nasıl olsa karışacağı için bol bol uygulayabilirsiniz çünkü birazdan onun geçişini oluşturacağız. 






Sonra, orta tonlu renk olan L'oreal Lumi Magique Fondöten'in Gold Sand rengini kullanarak tüm kontür çizgilerinin çevresinden geçiyorum. Bu fondöten benim cilt rengimden biraz koyu ancak kullandığım bronzer'ın renginden daha açık. Bu yüzden cilt rengimle bronzer'ın arasında güzel bir geçiş yaratıyor. Bunu uygularken aşırı titiz davranmanıza gerek yok. Tek dikkat etmeniz gereken kontür çizgilerini tamamen yok etmemek ve aydınlatılacak yerlere kadar getirmemek.



Aydınlatma konusuna girmişken, burada da Urban Decay Naked Skin Fondöten'in (3.5) rengini kullanıyorum. Bu ürün benim cilt rengimden yarım ton kadar açık renkte. (Kış zamanı renk cildime tam oluyor ancak yazın bronzlaştığım için açık kalıyor.) Dolayısıyla bu ürünü de aydınlatmak istediğim yerlere, geçiş rengini veya kontürü bozmayacak çekilde uyguluyorum. 






Son olarak kontür ve geçiş kısımlarını  Real Techniques Buffing Fırça ile, Aydınlattığım yerleri ise nemli ve Fix+'lı Beauty Blender'la yediriyorum. Üzerinden hafif pudra ile geçtikten ve allık, toz bronzer, aydınlatıcı uyguladıktan sonra fix+ sıkarak cilt makyajımı bitiriyorum. 







 Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Hepinize harika bir gün dilerim!


Makyajı görmek için BURAYA ve BURAYA , makyajın videosunu görmek için BURAYA tıklayabilirsiniz.










You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe