Flormar Bohemian Dream Eyeliner : 02, 03, 05

/
0 Comments


Merhaba! Bugün size Flormar Bohemian Dream Koleksiyonunun Eyelinerlarından bahsedeceğim. Bu koleksiyon yeni çıktığı zamanlarda 02 numaralı Lacivert rengi satın almıştım. Sonradan ürünler indirimle 4TL'ye düşünce aklımda kalan 03 ve 05 renklerini de satın aldım. Renkli eyelinerlar günlük hayatta çok sık kullandığım şeyler değil ancak videolarda ve instagramda yeni makyaj hesabım olan makeupbyege'de daha farklı şeyler yapmak istediğim zamanlarda kullanıyorum. Mesela geçenlerde bir lip art yapmıştım. Buraya ve buraya tıklayarak görebilirsiniz.


Bu eyelinerlar için uygun fiyatlarına karşılık alınabilecek gayet iyi ürünler diyebilirim. Ambalajları çok şık duruyor, fırçaları biraz pratik istiyor ama eyeliner konusunda pro olanlar için gayet kullanışlı, renkler harika. Ürünlerin pigmentasyonları çok iyi değil yani ilk anda sürdüğünüz az miktarda ürün yeterince opak durmayabiliyor ancak üzerinden bir kat daha eyelinerla geçerseniz yeterince örtücülük sağlayabiliyorsunuz.


Uygulandıklarında kısa sürede sabitleniyorlar ancak ilk defa uyguladığım zaman biraz bol sürdüğümden ve yapıları fazla sıvı olduğundan sabitlenene kadar olan sürede gözümün içine akma durumu yaşadım ve biraz gözlerimi rahatsız etti. Suya karşı hiç dayanıklı değiller. Elimdeki swatch'u musluğun altına tuttuğum anda renk yavaş yavaş akmaya başladı.


Yazıyı okuduğumda bayağı fazla olumsuz şey saymışım gibi hissettim ama yine de severek kullanıyorum ve en küçük bir farklılık yapmak istediğimde ilk elimin gittiği ürünler bunlar oluyor :D Aşağıda ürünlere dair diğer fotoğrafları da görebilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe