Urban Decay Naked Skin Fondöten

/
1 Comments




Merhaba! Bugün size bugüne kadar kulandığım en hafif, gerçekten cilt gibi görünen Urban Decay Naked Skin Fondöten'den bahsedeceğim. Urban Decay henüz Türkiye'ye gelmeden önce bu fondöteni hem şık paketi hem de cilt gibi durma vaadi yüzünden aşırı derecede merak ediyordum ve geldiğinde de benim alınacaklar listemin başlarında yer almıştı. Alır almaz ilk kullanışta hem ciltte duruşunu hem de yapısını çok beğendim ve cidden çok severek kullandığım bi fondöten oldu.


Öncelikle yapısı çok akışkan ve ince ve yağlı bir yapısı yok. Kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Cilde sürüldüğünde ise yağlı yağlı durmuyor, satin bir yapı kazanıyor ve cildiniz gerçekte öyleymiş, fondöten vs yokmuş gibi duruyor. Yağlı ciltlerde kusma yapabileceğini düşünüyorum ama normal, karma ve kuru ciltler için iyi olabileceğini düşündüğüm bir ürün oldu.


Kapatıcılığı yüksek olan bir ürün değil yani ciltteki sivilceleri sadece bu ürünle örtemiyorsunuz ancak  büyük cilt kusurları haricindeki tüm renk bozuklukları düzeltebiliyor. Kapatıcılığı için azdan ortaya kadar değişken diyebilirim. Daha büyük  kusurlar için bir kapatıcı kullanmak daha doğru bir seçenek olacaktır.


Ürünle ilgili bir diğer söyleyebileceğim şey ise renk konusu. Uygulandıktan sonra bir miktar oksitlenme yapabiliyor. Bu yüzden satın alırken cilde uygulayıp bir 15 dakika sonra karar vermekte fayda var.


Son olarak ürünün fiyatını emin olmamakla beraber 108 TL olarak hatırlıyorum. Urban Decay standı olan Sephoralardan alabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!














You may also like

1 yorum:

  1. Merhaba Ege Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş dünyası buypasa.com çok yakında açılıyor. Tüm kozmetik ürünleri inanılmaz indirimlerle sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe