Revlon Colorburst Matte Balm - 245 Audacious

/
1 Comments




Herkese merhaba! Bugün size Revlon Color Burst Matte Balm serisinden 245 - Audacious renginden bahsedeceğim. Öncelilkle Türkiye'ye gelene kadar bu ürünler hakkında inanılmaz heyecanlıydım diyebilirim. Benim uğradığım Watsons'lara gelmesi bayağı uzun zaman aldığı için ulaşmam epey zor oldu ancak bundan bir kaç ay önce tesadüfen uğradığım bir watsons'ta yakaladım ve bir adet alma fırsatım oldu.


Aslında ilk elime aldığım renk daha gül kurusu / kahve tonlarındaydı. Onu çok beğenmiştim ancak tester olmayan ürünler bile açılıp hunharca kullanıldığı için o rengi alamadım. Biraz daha bakınırken gözüm birden bu parlak turuncu renge ilişti ve denemekten bir zarar çıkmaz diyerek kasaya yöneldim.


Renk her ne kadar fotoğraflarda kırmızı gibi çıksa da sağlam bir turuncu diyebilirim. Hatta neon turuncu bile sayılabilir. Son derece parlak ve göze çarpan bir renk. Bu ürünlerin kokuları çok güzel. Gerçek manada nane şekeri gibi kokuyorlar ve dudağınıza sürdüğünüz zaman da bu kokuyu alabiliyorsunuz. Ancak yapılarından, özellikle de bu rengin yapısından ben memnun kalmadım. Yapıları aşırı mat ve biraz pastel boyayı andırıyor. Uygulandığı  zaman  bir süre sonra dudak çizgilerine dolabiliyor ve pütürlü durabiliyor. Yani likit mat rujlar gibi pürüzsüz ve yekpare görünmüyor.


Bunun biraz da rengin fazla parlak olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Daha doğal renklerde bu kadar göze batacağını zannetmiyorum. Dener denemez sizi de bilgilendireceğim, söz!



Hepinize harika bir gün dilerim!





You may also like

1 yorum:

  1. Bu rengi çok beğeniyordum ama Watsons'da deneyince yapısını sevemedim almaya çekindim.Gerçekten pastel boya gibi..

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe