MAC Eyebrow Pencil - Lingering

/
1 Comments



Merhaba! Son dönemlerde kaşlar ön plana çıktıkça kaş kalemleri oldukça popülerleşmeye başladı ve en uygun fiyatlıdan en pahalısına kadar neredeyse her marka, kendi tasarımını ortaya koydu. Bugün size orta-pahalı aralıkta bir ürün olan MAC Brow Pencil'ların Lingering renginden bahsedeceğim.
Öncelikle kalem ve içindeki ürün çok ince bir formda geliyor. Her an kırılabilecek kadar bir incelikten bahsediyorum ama şunu söyleyebilirim ki ürünün ince oluşu kaş doldurmayı son derece pratikleştiriyor.


Ürünün yapısı kaş doldurmak için ideal, biraz kuru bir yapısı var yani klasik göz kalemi gibi yağlı  bir sürümü yok. Kaş doldururken de bu istediğimiz bir şey değil. Renklerden bahsedecek olursak, renk skalası çok çok geniş olmamakla beraber çok da dar sayılmaz. Ben mağazada 6 renk civarında gördüğümü hatırlıyorum ama belki daha fazla da olabilir.  Renk skalasını hazırlarken sarışınlar ve esmerler de düşünülmüş ancak benim gibi orta tonlular için birebir renk uyumunu tutturmak biraz zor. Lingering bana en yakın renk olduğu için ben onu tercih ettim. Lingering'in rengini ise küllü bir boz kahve olarak tanımlayabilirim. Benim kaşlarım ile birebir aynı renk olmasa da kullandığımda anormal durmuyor, güzel görünüyor.


Kalem asansörlü olduğu için açma derdiniz yok ancak sadece benimkinde mi var bilemiyorum, asansör biraz problem yaratabiliyor. Açıldıktan sonra kapanmıyor, açmak bazen zor oluyor vs. gibi.
Onun dışında severek kullandığım ve gerçekten pratik bulduğum bir kalem oldu.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

1 yorum:

  1. güzel ama dediğiniz gibi açılıp kapanamama olabiliyor çoğunda

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe