Coffin Nails (Kylie Jenner Nails)

/
2 Comments




Herkese merhaba! Sonunda görünüşüne bayıldığım coffin / ballerina tırnaklardan bahsetme şansı buldum. Aynı şekilde en sevdiğim nude tırnak kombinasyonundan da bahsedeceğim. Coffin tırnakların her ne kadar kullanımı çok zor olsa da ve paylaştığım her yerde "çok çirkin", "hiç beğenmedim" gibi tepkiler alsam da hala çok beğendiğim bir tırnak tipidir. Ben, ülkemizde alışık olunmadığı için bu kadar tepki aldığını düşünüyorum. Akrilik tırnak fiyatları ülkemizde çok pahalı olduğu için bu tarz tırnaklar çok yaygın değil ama zamanla fiyatların düşeceğine ve bu tarz tırnakların yaygınlaşacağına inanıyorum.


Gelelim benim tırnaklarıma; benim tırnaklarım ne yazık ki akrilik değil, takma. Adını hatırlayamadığım bir markadan 10 Tl gibi bir fiyata aldım. Bu tırnakların asıl şekli daha köşeli, dikdörtgene yakındı. Ben kenarlardan ve ortadan törpüleyerek bu şekle getirdim. Böyle uzun tırnaklara mat nude renklerin çok yakıştığını düşünüyorum. Bu yüden Golden Rose - 99 ve Flormar Matte Top Coat'ı birlikte kullandım. Bana göre bu ikili orta tonlu ciltler için harika bir tırnak seçeneği oluşturuyor.


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

2 yorum:

  1. Rengine bayıldım, güzel duruyorlar ama ben sürekli el işi yaptığım için tırnaklarım o kadar güzel duramıyor malesef :(

    YanıtlaSil
  2. Bence güzel ama millet alışık olmadığı şeyi hemen kötülemeye alışık olduğu için hiç şaşmadım aldığın yorumlara :(

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe