MAC Pro Longwear Kapatıcı

/
3 Comments




Merhaba! Bugün size uzunca bir süredir severek kullandığım MAC Pro Longwear kapatıcıdan bahsedeceğim. Pro Longwear benim çok uzun zaman hakkında tonlarca şey okuyup / duyup bir türlü deneyemediğim bir ürün olmuştu. Bir kaç ay önce elimdeki kapatıcıların bir kısmını bitirmemle almaya karar verdim ve kendime en uygun olan NC20 rengini satın aldım.



NC20 benim göz altlarım için ilk bakışta biraz açık kalsa da uygulandıktan sonra iyice oturarak hafif bir aydınlık ve iyi bir kapatıcılık sağlıyor. Aynı şekilde sivilce, iz, ton bozuklukları gibi kusurları kapatırken de bu ürünü severek kullanıyorum. Ürünün yapısı inanılmaz kremsi diyebilirim. Elinize aldığınız küçücük bir miktar bütün göz altınıza yetiyor. Sürdükten hemen sonra sabitleniyor ve bu durum sayesinde cildiniz çok yağlı değilse üzerine pudra istemeyebiliyor. Ben bu kapatıcıyı kullandığım zaman sadece T bölgeme pudra uyguluyorum  ve gün sonunda aynaya baktığımda gözlerimin altındaki kapatıcı da yüzümün geri kalanı da olduğu gibi duruyor.



Ürün cam şişede, pompalı bir halde geliyor. Ürünün paketi beni tek iten şey oldu diyebilirim. Cam şişede olduğu için sürekli tetikte olmak gerekiyor. "Aman makyaj çantamı dikkatli tut içinde pro longwear var." benim günlük söylediğim fix cümlelerden bir tanesidir mesela. Pompa ise apayrı bir dünya diye düşünüyorum. Bir pompalık ürünle göz altlarınızdan çenenize kadar olan tüm bölgeyi kaplayabiliyorsunuz. Yarım pompa sıkma olayı ise ürünü en azından bir kaç ay kullandıktan sonra yapabildiğiniz bir şey. Neden bilmiyorum ancak benim ürünüm ilk aldığım zamanlarda yarım pompa sıkılmıyordu. Belki pompayla belki alışkanlıkla alakalıdır, bilmiyorum.



Toparlamak gerekirse yapı olarak oldukça beğendiğim, iyi kapatıcılığa sahip, renk skalası tahmin edersiniz ki geniş, kalıcılığı gayet iyi olan ancak ambalaj konusunda bence sınıfta kalan bi ürün oldu.
Tekrar alır mısınız derseniz "Büyük ihtimalle alırım." derim.


Herkese harika bir gün dilerim!







You may also like

3 yorum:

  1. Bende de bunun bir ton koyusu var, iki sene önce yazın satın almıştım şimdi de daha açığını almam lazım gerçekten harika bir kapatıcı, çok da uzun götürüyor

    YanıtlaSil
  2. I will bookmark your weblog and have my youngsters verify up here generally. Im fairly positive Cleanse FX they will learn a lot of new stuff right here than anybody else!@chels I know what you mean, its hard to find good help these days. http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/



    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bi bloğunuz var takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe