Blog'a Dönmeye Az Kaldı / Hayat Planlaması Yapmak

/
6 Comments




Merhaba! Ben Ege, bu blogun sahibiyim. Bu sene içinde o kadar az yazı yazabildim ki belki unutmuşsunuzdur diye düşündüm, o derece. Az yazı yazmamın nedeni takip eden herkesin de bildiği gibi ikinci defa üniversite sınavına hazırlanıyor olmam. Geçen sene hala istediğim bölüme karar verememiş olduğum için kendime bir yol çizememiştim ve dolayısıyla her MF öğrencisinin yapacağı gibi ''bir mühendislik oluversin'' diye düşünmüştüm. Tercih zamanı ise büyük şehirden ayrılmamak için yüksek puanlı ancak sadece istediğim tercihler yapmıştım. Bu sene ise ne yapmak istediğimi belirledim ve gidebilme ihtimalim olan okulları kafamda bir sıraya oturttum. 


Yapmak istediğim meslek kesinlikle kozmetikle alakalı. Bunu duymayan kalmadı herhalde. Dolayısıyla ''Neden kozmetoloji üzerine çalışmayayım ki?'' dedim ve bunun üzerine biraz araştırma yaptım. Sonuç olarak ülkemizde bu prosedürün Eczacılık / Kimya bölümünden mezun olanların kozmetoloji üzerine master yapmasıyla sağlandığını gördüm. Bu yüzden de Kimya Bölümü okumaya karar verdim.


Şu noktadan sonra kazanmak beni tabi ki çok mutlu eder ancak kazanamasam bile en azından çizilmiş bir yol haritam olması beni inanılmaz derecede rahatlatıyor. Eğer sizin de bir yol haritanız yoksa en kısa zamanda oluşturmanızı ve bu yönde çaba sarfetmenizi tavsiye ederim.


Fazla vaktim olmadığı için yazımı burada bitirmek zorundayım ancak yakın zamanda döneceğim, söz. :)


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

6 yorum:

  1. Şuanda şok oldum egecim :D Bende ikinci defa hazırlanıyorum sınava ve mf öğrencisiydim kozmetik alanı bildiğim üzere bu tarz yoktu ve beni aydınlattığın için çok teşekkür ederim belki bende bu bölümlerden birine gidebilriim çokteşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Valla ben unutmadım arada açıp baktığım oldu yahu bu kız nerelerde diye sessizce bekledim ^^ Planlarının yolunda gitmesi dileğimle bloguna kanalına keyifle dönersin umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D Çok teşekkür ederiim

      Sil
  3. Ben de yeni bir takipcinizim, basarilar :)

    YanıtlaSil
  4. Egecim sana çok başarılı günler diliyorum. Hiç sorun değil bende bir yol çizdim. Ve bu yüzden youtube kanalimi google profilimi facebook twitter gibi tüm hesaplarimi kapattım. Insan ister istemez zorluk yaşıyor ama geleceğini düşününce iyiki yapmışim diye düşünüyor ;) Bu yüzden uzunca bi süre yokum ama geri dönüşüm muhteşem olacağına inanıyorum. :) neyse görüşürüz sana da tekrar dan bol şans ;)

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe