MAC Fix Fluid Fondöten İncelemesi

/
3 Comments




Merhaba! Bugün size çok severek kullandığım MAC Fix Fluid fondötenden bahsedeceğim. Fix Fluid, içerisinde 15 koruma faktörü barındıran, satin - mat bitişli orta ve arttırılabilir kapatıcılıktaki hoş bir fondöten. Başta, hakkında sivilcelenme yaptığı, renk seçeneklerinin hiç bir şekilde cilde olmadığına dair duyumlar almıştım ve bu yüzden almaktan çekinmiştim ancak video çekimlerim için videolarda güzel çıkacak bir fondöten arayışında olduğum için aldım.


Dediğim gibi ben fondötenleri videodan videoya, bazen de gideceğim önemli bir yer varsa o zamanlar kullanıyorum. Dolayısıyla her gün kullanmıyorum ancak kullandığım günler itibariyle cildimde gözlemleyebilediğim ekstra bir sivilcelenme olmadı. Aynı şekilde renk sorunu MAC fondötenlerinde bariz bir şekilde var. Benim Rengim NW15 yani pembe tonlu. Normalde sarı - olive bir cilt tonum var ancak NC ve N yani sarı ve nötr tonlu olanların hiç biri cildimle uyum sağlamadı. NW15 ise uyguladığımda bazı günler mükemmel uyum sağlarken bazı günler hafif pembeye kaçabiliyor.


Bu fondötenle ilgili sevmediğim bir nokta olarak: ürün pompasız halde geliyor. Yani bu ürünü alırken yanında bir tane de pompa almanız gerekiyor yoksa sürekli dökerek kullanmanız lazım. Bu da hiç pratik ve hijyenik bir yöntem değil.


Bu ürüne bir çok kişi yüksek kapatıcılıkta diyor ancak ben buna katılamayacağım. Benim için yüksek kapatıcılık MAC Full Coverage fondötendir veya Kryolan Cake Makeuptır. Ancak Fix Fluid'e de kapatıcılık vermiyor demek hakaret sayılır. Cildinizdeki renk eşitsizliklerini tamamen giderecek kapatıcılığı veriyor ancak herhangi bir sivilce, yara gibi bozukluklar için ekstra kapatıcıya ihtiyaç duyuyor.


Bu fondöten kuru ciltliler için tam bir baş belası olabilir çünkü mata dönen bitişiyle cildi pudra pudra gösterecektir. Normal ve yağlıya dönük karma ciltler için oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. Ben bu ürünün bitişini biraz L'oreal True Match'e benzettim. Ancak yapı olarak Fix Fluid biraz daha tok ve kremsi iken True Match biraz daha sıvı ve akışkan.


Cildim kuru olduğu zamanlar Fix Fluid, True Match gibi fondötenler yüzümde pudra pudra durabiliyor. Böyle zamanlarda fondöteni uyguladıktan sonra cildime MAC fix+ sıkıp fondöten fırçamla tampon hareketlerle yediriyorum ancak asla çekerek uygulamıyorum. Bu işlemi çekerek yapmak hem kapatıcılığı azaltır hem de fondöteniniz homojen durmaz. Son olarak devamlı uyguladığım bu ipucunu da vererek yazımı burada bitiriyorum.


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

3 yorum:

  1. İçinde pompa olmaması hakikaten abes olmuş.Video çekimleri için Hd fondoteni çok övüyorlar şansını bir de Hd 'de dene istersen:) Bu arada bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba tatlım bloğunu çoK beğendim taKıbe aldım bende beKlerim ...

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Başarılarınızın devamını dilerim bloğuma beklerim.:*
    http://bigevrekbiboyoz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe