Too Faced Chocolate Bar Far Paleti

/
1 Comments



Herkese günaydın! Bugün size ülkemize sınırlı sayıda getirilen Too Faced Chocolate Bar Far Paletinden bahsedeceğim. Bu ürünü yabancı youtuberlarda görüp inanılmaz merak etmiştim çünkü palet içerisinde mükemmel kahveler ve baz / aydınlatma renkleri barındırıyor. Yani ''bir palet içinde Ege'' ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi.


Farların kakao tozuyla yapıldığı iddia ediliyor ancak bence pudra şekeriyle yapılmış. Paleti açar açmaz kakao ile karışık bir pudra şekeri kokusu aldım. Ayrıca tatları da pudra şekeri gibi. (Evet yanlışlıkla da olsa farların tadına baktım.)


Farların yapısı genel olarak yumuşak ancak bazı mat renkleri Too Faced'in klasik far yapısına göre daha sert buldum. Pigmentasyon da aynı şekilde fardan fara değişiyor diyebilirim. Sedefli renkler, açık kahve ve mat krem rengi genel olarak iyi, parmağınızı değdirdiğiniz anda boyanıyor ancak geriye kalan mat renkleri opak bir görünüm için kat kat uygulamak gerekebiliyor. Bunun dışında renkler çok güzel karışıyor ve yumuşak bir görünüm elde edebiliyorsunuz. Palet benim bayıldığım bir tip olan Cut Crease makyaj için ideal.


Palet hala satılıyor mu bilmiyorum ancak fiyatı ülkemizde 129 Tl civarındaydı. Eğer renkler sizin de tarzınıza uygunsa bakmanızı önerebileceğim bir ürün oldu.


Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

1 yorum:

  1. yalnız içinde en fazla 5 tane uygun renk varken nasıl eşittir ege olabiliyo anlamdım videolara göre renklerin yarısını kullanmadın

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe