Sephora Lip Cream - 09, 10

/
2 Comments




Merhaba! Uzunca bir süredir likit mat ruj araştırması yapıyordum ama şu ana kadar cidden istediğim kıvamdaki ruju bulamamıştım. Geçenlerde Sephora'ya girdiğimde bu rujları gördüm ve elime swatchladığım anda almaya karar verdim. Renk olarak seçmekte bayağı zorlandım ve sonuçta elimde neredeyse hiç bulunmayan 10 ve 09 renklerini aldım. 10 sıcak tonlu bir turuncu, 09 ise sıcak tonlu bir pembe. İki rengin de her cilt tonuna uyacağını düşünüyorum. Yaz için harika birer seçenek olabilirler.


Bu rujlar küçük ve ince tüpler içinde geliyor (5ml). Yapıları tamamen mat. Dudağa uygularken hafif pudralı olduğu hissediliyor ancak likit daha doğrusu kremsi bir kıvamı olduğu için uygulaması çok rahat. Yaklaşık 30 saniye sonra tamamen kuruyor ve çok uzun süre sabit kalıyor. Yemek yerken iç kısımlar hafifçe dağılabiliyor ancak bunun dışında herhangi bir dağılma veya akma sorunuyla karşılaşmadım. Bu ürünlerin kapatıcılığı tek katta çok iyi sayılmaz ancak ikinci katta tamamen opak bir görünüm elde edebiliyorsunuz.


Fiyatları 34.90 yani çok uygun fiyatlı ürünler değiller. Ancak renkleri çok güzel ve sırf bunun için bir şans verilebilir diye düşünüyorum. Benim aklımda bir nude bir de eğer mevcutsa mor - bordo tonlarda bir renk almak var. Alırsam onların da görsellerini paylaşacağım.


Hepinize harika bir haftasonu dilerim!



                Sol: 09, Sağ: 10




                           09:



                          10:







You may also like

2 yorum:

  1. Seni bold renkler seçtiğin için tebrik edip alnından öpüyorum :*
    Bir gün fuşya da görürüz inşallah! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHAH ben de şaşkınım :D İnşallah şekerim :**

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe