Essence XXXL Longlasting Mat Lipgloss

/
5 Comments





Haftalardır aradığınız likit mat rujlardan Gratis'te öylesine gezinirken Essence standında 10 TL civarında bir fiyata görmek mi? Tabi ki de bana hitap edebilecek iki renk olan Velvet Rose ve Soft Nude renklerini aldığım gibi kasaya geldim. Bu seri aslında XXXL Longlasting Lipgloss olarak geçiyor ancak seride 3 adet mat renk var. Bu iki rengin dışında bir de parlak bir kırmızı mevcut.


Bu rujların tatları da kokuları da marşmellov ve bilimum şeker türlerini andırıyor. Sürdükten sonra sürekli yendiğinden kalıcılığı fazla olmuyor. Renklere bakacak olursak; Velvet Rose swatchlandığında içerisinde hafif yanık turuncu bulunduran bir gül kurusu pembe gibi ancak benim dudaklarımda aşırı soluk duruyor. Daha beyaz tenliler için daha uygun bir seçenek olacaktır.  Soft Nude ise içinde kahvelik ve pembelik barındıran bir nude ve benim gibi buğday tenlilerde ve esmerlerde çok güzel duracağını düşünüyorum.


Benim likit mat rujlarda aradığım özellik, uygularken mat olması ve bir süre sonra kuruyarak sabitlenmesi ve matlaşması. Bu ürünler ise likitten çok mat-likit bir forma sahip. İçindekiler kısmını göremedim ancak bana yapısında pudra veya türevi bir ürün var hissi verdi. Yapıları bu nedenle tam istediğim gibi değil ancak gayet kullanılabilir. Bir diğer sevmediğim özellik ise aplikatör kısmı. Bu ürünlerin aplikatörlerinden çok memnun kalmadım. Uygulama süngeri neredeyse hiç sabit durmuyor ve bence bu uygulamayı zorlaştırıyor.


Genel olarak beğendiğim rujlar oldu diyebilirim. Bordo, mor gibi renkleri de çıkarsa kesinlikle onları da alacağım.


Hepinize harika bir gün dilerim.




Soft Nude:


Velvet Rose:





You may also like

5 yorum:

  1. Soft nude çok sevdiğim dudak ürünü renklerinden

    YanıtlaSil
  2. Soft nude a bayıldım. :)) Bloğunu takibe aldım bana da uğrarsan çok sevinirim. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  3. nüde tonlarına bayılıyrum cnm sana yakışmış bende bloğum beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Ya bu bildiğiniz gloss arkadaşlar şimdi gratisten aldım indirimliydi galiba 5 tl gibi bi fiyatı vardı. Sürdüm matlaşmasını bekledim ama bildiğin dudak parlatıcısı yapış yapış 15 dakikadır bekliyorum belki kurur matlaşır falan diye. rengide dıştan göründüğü gibi değil sürünce baya açık bi renk. Nedir benim bu çektiğim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bu seride mat ve parlak bitişli iki tip ürün var. Sizinkisi parlak bitişli olandan olabilir. Eğer mat olduğundan eminseniz ürünle alakalı bir bozukluktan kaynaklanıyor olabilir. Sevgiler.

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe