Sephora Bronze Glitter

/
0 Comments



Merhaba! Son zamanlarda makyajlarda ve tırnaklarda sim kullanılışı çok ilgimi çekiyor. Makyajı bir anda ışıl ışıl yapıyor ve nerede kullanılırsa kullanılsın makyaja ayrı bir hava katıyor. Tırnaklarda ise her ne kadar temizlenmesi zor olsa da çok güzel görünüyor. Ben de bugün Sephora Nail Designer - Bronze Glitter isimli simden size bahsedeceğim.


Bu aslında tırnak üzerinde kullanılmak için üretilen bir sim ancak daha önce şu videomda göz makyajımda kullandım ve son derece memnun kaldım. Bu sim oldukça ince yapılı yani yüzde kullanılmaya elverişli. Ben yapıştırma kısmında göz bazı kullanıyorum ve uygulama aşaması dışında herhangi bir dökülme yaşamıyorum.


Simin rengi çok güzel. İçerisinde siyah ve bronz - rosegold tonlar içeriyor. Daha önce kullandığım bir simde renk atma sorunu yaşamıştım. Tırnaklarımda kullandığımda simin mavi rengi şeffaf ojemde çözünmüştü. Bu simde ise herhangi bir renk atma sorunu yaşamadım. Kalitesini beğendiğimi söyleyebilirim. Son olarak da Sephora'nın indiriminden 10 TL'ye almıştım.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe