Mor Saç Güncellemesi // Jamaican Jeans Renkli Saç Boyaları

/
6 Comments















Merhaba! Daha önce bahsettiğim gibi bir süredir saçlarımı mor ve mor tonlarına boyuyorum ve şu an elde ettiğim renkten çok mutlu olmama rağmen bu noktaya gelene kadar başıma gelmeyen kalmadı diyebilirim. Bu yazıyı okuduysanız söylediklerimi çok iyi anlayacaksınızdır.


Mor saç elde etmesi çok kolay olan bir renk değil. İstediğiniz tona getirmek oldukça zor olabiliyor. Öncelikle saçınızı açıcı kullanmadan leylak rengine veya açık mor tonlarına boyamanız neredeyse imkansız. Özellikle koyu renkli saçlarda koyu patlıcan morundan öteye gidilmiyor. Örneğin ben saçlarımı yaklaşık 4 - 5 numara açtıktan sonra boyadım. (Boyaların renk sıralamasından bahsediyorum.)


Daha önce peroksitle aktive olan tüp boyaları denedim ancak sonuç bir felaket olunca Ankara, Sıhhıye İlkiz Sokak'taki kuaför malzemecilerinden Jamaican Jeans isimli boyalardan satın aldım. Bu boyalar malzemecilerde 14-16 Tl arasına satılıyor ve piyasadaki en uygun fiyatlı boyalar diyebilirim. Bunların yanı sıra Acacia, Jeans Colours gibi boyalar da farklı dükkanlarda bulunuyor. Acacia'nın fiyatları Jamaican Colours'a yakın ancak Jeans Colours (Yabancıların manic panic gibi oldukça fazla kullandıkları bir boya markasıdır.) ithal adı altında 40 TL civarına satılıyor. Ben Jamaican Colours'ı fazla renk seçeneği bulunduğu için seçtim. İlk aldığım renk Jamaika Moru isimli renkti.


Jamaika moru, bu renk markaya dair yaşadığım ilk ve tek kötü deneyimdi. Adı mor olan bir boya saçlarımda mavi / yeşil tonlu bir renk bıraktı. Buna rağmen pes etmeyip markanın Platinium (beyaz), Pink (pembe) ve Violet (mor) renklerini de denemek istedim ve sonuç harika oldu. Parlak mor bir ton elde etmek için mor, pembe ve beyaz renklerini göz kararınca karıştırıyorum. (genellikle 3-4 pompa beyaz, yarım pompa pembe, 1,5 pompa mor oluyor) Boyayı uyguladıktan sonra bazı bölümlerin üzerinden renk katmak amacıyla küçük bir miktar pembe boyayla geçiyorum ve oldukça hoş bir renk elde ediyorum.


Lila, toz pembe gibi renkler için bu boyaları saç kremiyle karıştırabileceğiniz gibi platinium (beyaz) ile de karıştırarak daha pastel tonlar elde etmek mümkün. Eğer saç kremi kullanacaksanız içerisinde silikon olmamasına dikkat edin. Çünkü silikon boyanın saça yapışmasını önlüyor ve saç boyanmıyor. Renkli saç deneyimlerimi biriktirdikçe aktarmaya devam edeceğim. Aklımda bir kaç ilginç renk daha var, uygular uygulamaz paylaşacağıma emin olabilirsiniz. O zamana kadar hepinize harika bir gün dilerim!



Pinterest üzerindeki saç panomu takip etmek için tıklayın.











You may also like

6 yorum:

  1. Merhaba :) Ben saçımı açtırıp more boyamak istiyorum.1 ay önce kahverengi saçıma açtırmadan mor boyattım aktıkça kızılımsı bir renge dönüştü.Şimdi de açtırıp tam mor elde etmek istiyorum ve bu markayı buldum.Acaba mor rengi mavi tonlu mu pembe tonlu mu? Ben mavi tonlu tam mor istiyorum fuşyamsı değil

    YanıtlaSil
  2. Canımm pinterestte paylaştığın lilaya bayıldımm. Harika olmuş ya. O renge nasıl ulaştın acaba bilgilendirebilir misinnn

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kullandigin sac kremi markasini verirmisin? Sac boyasiyla karistirmak icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pantene'in saç kremleri çok uygun oluyor :)

      Sil
  4. Bir kaç ay önce bende acacia jeans color violet kullanmıştım, açma işleminde pek başarılı olamama rağmen tam olarak moru elde ettim. Aslında istediğim renk leylaktı, yazıların bana ilham verdi. Aklıma sadece pembe ile moru karıştırmak gelmişti. Hemen beyaz ve pembe boya edinip, leylak elde etmeyi deneyeceğim!

    YanıtlaSil
  5. Sıla Baykal23 Haziran, 2016

    ya merhaba ben bu jeans color bulmaya çalışıyorum ama sadece internette var bildiğiniz marketler varmı ankarada

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe