Wet'n Wild Rujlar - Bare It All, Just Peachy

/
0 Comments





Herkese merhaba! Bugün bir süredir sevip sevmediğime karar vermekte zorlandığım Wet'n Wild Rujlardan ilk edindiğim renk olan Just Peachy ve testerını gördüğümden beri devamlı yakınımdaki gratisleri talan edip 2 ay sonra bulabildiğim Bare It All'dan bahsedeceğim. Bu rujların ambalajlarından hiç memnun olmadığımın altını özellikle çizmek istiyorum. Çantalarımın içinde defalarca açılıp makyaj malzemelerimi batırmışlıkları vardır. Ancak Just Peachy'den o kadar olmasa da Bare It All'dan cidden çok memnunum.



Bare It All tam manasıyla kahve tonlu bir nude. İçerisinde çok hafif pembe tonu var. Esmerlerde ve kumrallarda mükemmel duracağına inanıyorum. Şahsen kendime de çok yakıştırdığımı belirtmek isterim. :) Just Peachy ise şeftali tonlu, açık bir pembe. Benim cilt tonumda çok açık kalıyor ve dudaklarımın rengi rujun renginden koyu olduğundan tek başına kirecimsi duruyor. Ayrıca dudaklarımın iç kısmını tam olarak örtmediğinden alttaki fotoğrafta da göreceğiniz gibi garip bir görüntü oluşuyor. Ancak ben bu ruju dudak kalemleriyle kombinleyerek daha kendime uygun renkler oluşturuyorum. En sevdiğim kombinden ise gelecekteki videolarımda bahsedeceğim.


Bu rujların yapıları tamamen mat. Hatta biraz da kuru denilebilir. Özelllikle de dudaklarınız kuru olduğunda uygulamak biraz zor oluyor. Just Peachy'nin yapısını Bare It All'a göre daha kuru buldum. Bare It All'un sürümü daha kolay. Bu kadar mat olmalarına rağmen kalıcılıkları çok iyi sayılmaz. Dudaklarımda 3 saat kadar kaldılar. Yani ne çok uzun ne çok kısa diyebiliriz.



Bu rujların normal fiyatları Gratislerde 10 TL ancak indirim dönemlerinde (her ne kadar talan edilse de) 6 TL civarına alabilirsiniz.


Hepinize harika bir gün dilerim!







    Bare It All




    Just Peachy







You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe