Wet'n Wild H2O Proof Liquid Eyeliner

/
0 Comments




Merhaba! Bu yazımda size Wet'n Wild Waterproof Eyeliner'dan bahsedeceğim. Öncelikle ambalajından nefret ettiğimi belirtmek istiyorum. Çok adi bir plastikten yapılmış, ne zaman kullansam kırıvercekmişim gibi hissediyorum. Aplikatör bölgesi kürdan ucu gibi, sert ve uygulama kolaylığı sağlamayan bir maddeden yapılmış. Eyeliner'ın örtücülüğü de çok iyi sayılmaz. Tam rengi alabilmek için ürünü ya bol uygulamanız gerekiyor ya da iki kat uygulamanız gerekiyor. Ancak bu sefer de kuruması çok uzun sürüyor.


Bu kadar olumsuzlukluğun yanında bir özelliği daha var ki; olumlu mu olumsuz mu karar veremiyorum. Bu eyeliner kalıcılık konusunda ef - sa - ne. Öyle ki aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz swatch'u tam 7 gün önce fotoğrafladım ve bu 7 gün içinde defalarca kolumu yıkamama, duş almama rağmen şu an kolumda hala silik de olsa izi duruyor. 4 gün öncesine kadar swatch bire bir, olduğu gibi duruyordu. Bu örnekle kalıcılık derecesinin ciddi manada hafife alınmaması gerektiğini belirtmek istiyorum. Makyajı temizlerken yağlı ürünlerle hatta yağ ile zorlanılırsa biraz kalıntı bıraksa da çoğunlukla çıkıyor fakat Bioderma, yüz temizleyiciler hatta şampuanlar ve sabunlar bile çıkartmıyor.


Sonuç olarak bu ürünü uygulamadan önce iki kere düşünmenizi tavsiye ediyor, hepinize harika bir haftasonu diliyorum!









You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe