The Balm Put A Lid On It Göz Bazı

/
0 Comments




Merhaba! Bugün size The Balm'ın Put A Lid On It isimli göz bazından bahsedeceğim. Göz kapaklarım yağlı olduğundan far kullandığım günlerde altına bir baz uygulamaya ihtiyaç duyuyorum ancak bir türlü hem uygun fiyatlı hem de gün boyunca beni idare edecek bir bazla karşılaşamamıştım. Bu dönemde baz olarak MAC Soft Ochre'ı kullanıyordum. Soft Ochre, renk düzeltmek için uygun bir ürün, üzerinde far karıştırmaya olanak sağlıyor ancak göz kapaklarının yağlanmasını engellemiyor. The Balm put a lid on it ise rengi düzeltmiyor ancak göz kapağındaki yağlanmayı neredeyse gün boyunca durduruyor diyebilirim.


Yapısı silikon içeren yüz bazlarına benziyor. Göz kapaklarıma az bir miktar sürüp yayıyorum ve üzerine farımı uyguluyorum. Yaklaşık 6 saat kadar göz kapaklarımda hiç bir yağlanma olmadı ancak sonraki 3 saatte hafif hafif yağlanma oluşmaya başladı diyebilirim. Bu bazın tek eksisi, üzerinde far karıştırmaya fazla olanak vermemesi. Uyguladıktan sonra yaklaşık 1 dakika boyunca kurumasını ve oturmasını beklemeniz gerekiyor ki bu da biraz can sıkıcı bir şey. Bunun dışında beğendiğim ve tekrar satın alacağım bir ürün oldu.


Bu ürünü Gratisler'den temin edebilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim!






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe