NYX Dusty Rose Allık

/
0 Comments





Herkese merhaba! Bugün prag alışverişimde bahsetmiş olduğum NYX Dusty Rose allıktan söz edeceğim. Öncelikle bu rengi yanlışlıkla aldığımı belirtmek istiyorum. Benim aklımda daha kontüre uygun bir renk almak vardı ancak mağaza ışıklarından dolayı renk beni biraz yanılttı (Tamam belki yanında duran borjois ve inglot standları da yanıltmış olabilir.) ve zaten elimde olan MAC Desert Rose allığa çok benzeyen Dusty Rose'u almış oldum. Aralarındaki tek fark; NYX içerisinde bir tık daha fazla şeftalilik barındırıyor. MAC ise bir tık daha gül kurusu / pembe kalıyor.


Bu tarz renkleri her cilt renginde çok hoş buluyorum. Beyaz tenlilere sağlıklı bir pembelik, koyu tenlilere ise hoş bir renk katıyor. Allığın yapısını satin olarak tanımlayabilirim. İçerisinde herhangi bir ışıltı yok. Sürümü oldukça güzel, yanakla rahatça karışıyor ve ciltle bütünleşiyor. Pigmentasyonu da oldukça yüksek.


Ben Prag Douglass'tan 5 euro gibi bir fiyata aldım ancak YKM fiyatları emin olmamakla beraber 32 Tl civarında.


Hepinize harika bir gün dilerim!










You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe