MAC Prep + Prime BB Bronzer - Refined Golden

/
0 Comments





Merhaba! Son zamanlarda instagramdan severek takip ettiğim @hudabeauty @samerkhouzami gibi isimlerden dolayı krem kontür uygulamasına aşırı derecede merak saldım ve bu uygulama için uygun ürün arayışına çıktım. Ne yazık ki piyasada uygun fiyatlı olarak krem kontüre uygun ürün bildiğim kadarıyla yok. Ben de bu yüzden maksimum seçeneğin olduğu MAC'e başvurdum ve şanssızlık, gittiğim MAC'te de NC / NW 45'ten daha koyu bir kapatıcı veya fondöten yoktu. (Benim aklımda NW / NC55 civarında bir ürün almak vardı.) Orada çalışan make up artist bana kendisinin de kontür için BB serisinin Refined Golden rengini kullandığını söyleyince her ne kadar rengini aklımda olan renklerden açık bulsam da işimi göreceğini düşündüğümden denemek istedim.


Ürünün yumuşaklığından bayağı memnun kaldım. Her ne kadar uygulandıktan sonra matlaşan bir ürün olsa da sürerken zorlanmıyorsunuz, rahatça karıştırabiliyorsunuz. Rengi açısından özellikle açık renk cilde sahip kişilerin bronzer / kontür ürünü olarak sevebileceği bir ürün olur diye düşünüyorum çünkü benim koyu buğday tenimde hafif bir sıcaklık bırakmak dışında pek bir işe yaramadı, kat kat üzerinden geçmeme rağmen istediğim kadar yoğun ve net bir kontür elde edemedim.


Bu ürün hakkındaki detaylı bilgileri www.maccosmetics.com.tr 'den bulabilirsiniz.

Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe