MAC Cream Color Base - Mid Tone Sepia

/
0 Comments





Merhaba! Eğer beni twitterdan takip ediyorsanız haftalar önce yeni çıkan Cream Color Base'leri denemek istediğimi söylemiştim. Şu yazımda bahsettiğim krem kontür ürünü için MAC'e uğradığımda gözüme çarpmışlardı ancak diğer ürün daha cazip geldiği için onu almıştım ancak bunu da aklımın bir köşesine yazmıştım. Bir sonraki gidişimde ise ilk işim bu ürünü kapmak oldu.


Cream Color Base'ler genel olarak yüzde kullanılmak üzere üretilen boyalar olarak tanımlanabilir. Ancak her renk her bölgede kullanılamıyor. Örneğin bu renk yani Mid Tone Sepia; dudak bölgesinde kullanılamıyor ancak göz ve yüzde kullanılabiliyor. Bu ürünlerden aldığınızda içinden çıkan prospektüste elinizdeki rengin hangi bölgelerde kullanılabildiğine bakmayı ihmal etmeyin.


Bu ürünün yapısı Prep + Prime BB Bronzer'a göre daha yoğun, daha pigmentli. Renk olarak neredeyse aynılar, belki mid tone sepia yarım ton daha koyu. (fotoğrafta tam tersi çıksa da...) Ciltte kolayca karışıyor ve bütünleşiyor. Kontürlemek için benim cilt tonumda ideal değil ancak Prep + Prime BB Bornzerda olduğumdan daha memnun kaldım.


Göz makyajlarında ise özellikle dumanlı koyu renk göz makyajlarında baz olarak veya Cara Delevingne tarzı makyajlarda ana renk olarak çok harika duruyor. Hatta o kızın gözlerine bu veya bunun muadili bir ürün kullandıklarını düşünüyorum.


Fiyat bilgisine MAC'in web sitesinden veya MAC mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sevgiler!





MAC Cream Color Base - Mid Tone Sepia / MAC Prep+ Prime BB Bronzer- Refined Golden




   MAC Cream Color Base - Mid Tone Sepia / MAC Prep+ Prime BB Bronzer- Refined Golden








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe