NYX Above and Beyond Kapatıcı

/
2 Comments







Herkese merhaba! Bugün size NYX Above and Beyond Cache Cernes Concealer kapatıcıdan bahsedeceğim. Benimkisinin rengi CJ04 - Beige. Bu ürünü geçtiğimiz aylarda yaptığım Prag turunda almıştım ancak bildiğim kadarıyla NYX;  Douglass, Rossman, Boyner ve bazı Watsonslarda satılıyor. Şimdi ürünün incelemesine geçelim.


Öncelikle ürün kalın plastik bir kavanozda 7 gr olarak geliyor. Kapağın kalınlığı kavanozun kalınlığına göre daha ince. Bu durum ürünün kuruma hızını arttırır mı bilemiyorum ancak bir kaç aydır elimde ve aşırı bir kuruma durumu henüz hissetmedim.


Ürünün kapatıcılığının gerçekten yüksek olduğunu söyleyebilirim. Sivilceleri ve izleri rahat bir şekilde kapatıyor. Mat bir bitişi olduğundan üzerinden pudrayla geçmek gerekmiyor. Sabitleyici pudraları bunun dışında tutuyorum ancak kapatıcılığı olan bir pudrayla üzerinden geçtiğinizde ''Cake Face'' denilen fazla pudralı görüntüyü elde edebiliyorsunuz.


Ürünün kıvamını biraz fazla katı ve koyu buldum. Fırçayla ürünü almak ve uygulamak çok rahat olmuyor, parmakla alıp ürünü ısıtarak yedirmek daha güzel bir sonuç veriyor dolayısıyla ben bu yöntemi uyguluyorum fakat bir çok kişiye göre bu yöntem çok da hijyenik olmuyor. 


Son olarak da ürünün katı kıvamından dolayı göz altlarına uygulamanızı asla tavsiye etmiyorum.

Hepinize harika bir gün dilerim. 






You may also like

2 yorum:

  1. canım merhabalar. ben de bu ürünü kullandım çok da memnun kaldım. yüzümdeki sivilceler epey kapandı. senin blogunu ve youtube videolarını uzun zamandır takip ediyorum. çok youtubeye ve googleya üye olmadığım için ışık'a da yazamadım. ikinizi de çok seviyorum. ışıkla bir video yapmanızı istiyorum. ve ışığın yanaklarından yapacağın ilk videoda benim için öpmeni rica etsem beni kırmazsın değil mi? :* :* hoşçakal egeciğim. seviyorum sizleri. :* :*

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe