Maybelline Color Elixr 720 Nude Illusion Likit Ruj

/
1 Comments






Herkese merhaba! Bugün size Maybelline Color Elixr 720 Nude Illusion rujdan bahsedeceğim. Bu rujları şık paketleri ve harika renklerinden dolayı ilk çıktıklarından beri çok merak ediyordum ancak Türkiye'ye gelmediği için deneme fırsatı bulamamıştım. Sonunda geçtiğimiz aylarda yaptığım yurt dışı gezisinde alma fırsatı buldum.


Açıkçası bu ürün beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Şöyle ki; rengi çok güzel, pakedi çok güzel fakat dudaklara uygulandığında hem homojen bir şekilde dağılmıyor hem de kırışıklıklara doluyor ve kusurları aşırı belli ediyor. Minimum miktarda uygulandığında bu sorun bayağı azalıyor ama gene de tamamen kaybolmuyor.


 Bu ürüne ne gloss demek doğru olur ne de ruj. Hem gloss kadar yapışkan ve pigmentsiz değil hem de ruj kadar kalıcı ve pigmentli değil. İkisinin ortasında bir yerde demek uygun olur diye düşünüyorum. Son olarak da ürünün kokusuna bayılsam da tadından pek hoşlanmadım.


Yazıyı bitirmeden önce bu yorumların sadece elimdeki renk için olduğunu belirtmek isterim. Aynı serideki farklı renk ve yapıdaki rujlar farklı özellikler gösterebilir.


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

1 yorum:

  1. Aaa dior gibi yapmış ambalajı, güzel durmuş çok beğendim

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe