Maybelline Color Drama Velvet Lip Pencil

/
0 Comments






Merhaba! Bugün size geçtiğimiz aylarda Almanya'dan almış olduğum Maybelline Color Drama Velvet Lip Pencil jumbo dudak kaleminden bahsedeceğim. Benimkisinin rengi 630 Nude Perfection. Bu ürün her ne kadar bana tam tamına uygun olmasa da mat ve kadife dokulu ruj severlerin (özellikle de Nars Velvet Matte Lip Pencil hayranlarının) oldukça beğeneceği bir ürün olduğunu düşündüğümden en kısa zamanda Türkiye'ye gelmesini ümit ediyorum.


Her şeyden önce bu ürünün rengine, dudakta duruşuna hayran olduğumun altını çizmek istiyorum. Son derece pratik ve hata yapma şansı neredeyse yok. Esmerler ve kumrallar için mükemmel bir dudak rengi, beyaz tenliler içinse harika bir gül kurusu rengi diyebilirim. Dudaklarda özellikle uygulandıktan sonraki ilk yarım saat içinde vaadettiği şekilde kadife gibi duruyor ancak yarım saat sonra dudakta kuruma yapmaya başlıyor. Daha doğrusu benim sürekli kuruyan dudaklarımda durum bu ancak dudaklarında sürekli kuruluk hissetmeyen birisi bu tarz bir şey yaşamayacaktır.


Bunun dışında bir de kalemin kalemtıraşla açılma durumundan çok hoşnut değilim. Henüz bu kaleme uygun bir kalemtıraş bulamadığım için elimdeki en geniş kalemtıraşla zorlayarak ucunu az da olsa sivriltebiliyorum. Bu iki sorunun dışında oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Yurt dışına çıkacaksanız ve bahsettiğim sorunları yaşamayacağınıza inanıyorsanız mutlaka bakmanızı tavsiye edeceğim bir ürün diyebilirim.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe