Outfit Ideas For Fall // Sonbahar İçin Giyim Önerileri

/
1 Comments


           Bu sponsorlu bir yazı değildir. Fotoğrafların hepsi tarafımdan çekildi, düzenlendi.



Herkese merhaba! Blogumu takip eden herkesin bilebileceği gibi ben aslında kozmetik üzerine yazıyorum ancak son zamanlarda kıyafet zevkim değişmeye başladı ve kıyafet alışverişlerimi bu değişen zevkim doğrultusunda yapmaya başladım. Eskiden daha spor veya daha şık kıyafet ve aksesuarları tercih ediyorken artık bohem, hippi, hint işi, vintage kıyafet ve aksesuarlar daha çok ilgimi çekiyor. Ancak tüm kıyafeti tek bir temaya uydurmak yerine parçaları, desenleri, kumaşları karıştırarak sevdiğim şeyi bulmak daha çok hoşuma gidiyor.


Bu tarz giyimi her zaman çok sevmiştim ancak kendi üzerimde denememiştim. Bu giyim tarzını bana sevdiren 90210 dizisinin Iyv Sullivan karakterine ayrıca teşekkür ederim.  



Lafı daha fazla uzatmadan elimdeki 6 parçayı nasıl kombinleyerek kullandığımı göstereceğim. Pantolon olarak sadece tulum kullandım ve genel olarak tişört ve aksesuar değişikliği yaptım. Umarım beğenirsiniz!





Ceket : Bershka,  Çanta: Nine WestTulum: Nabu ButikTriko: Mango




Tulum: Nabu Butik,  Triko: Mango,  Çanta: Nine West,  Şal: Mango



Ceket : Bershka, Tulum: Nabu Butik,  Triko: Mango, Kumaş Çanta: Butik (Tunalıdaki bir butikten alındı.)

Tulum: Nabu Butik,  Tişört: Porsuk Butik(Tunalı),  Şal: Mango,  Çanta: Butik (Tunalıdaki bir butikten alındı.)



   Triko: Mango,  Tulum: Nabu Butik,    Deri Çanta: Nine West,   Kumaş Çanta: Butik (Tunalıdaki bir butikten alındı.



You may also like

1 yorum:

  1. Canım blogunu takip ediyorum, önerilerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe