Watsons Tırnak Ürünleri Alışverişi

/
2 Comments





Merhaba! Bu post Nail Art sevip Ebayden alışveriş yapmaya korkanlar, güvenemeyenler için olacak diyebilirim. Öncelikle şunu söylemek istiyorum; bu post sponsorlu değil. Yani tamamen kendi fikirlerimi anlattığım bir yazı olacak. Geçenlerde Watsons'ın tırnak bölümünde gezinirken Rimmel'ın Nail Nurse isimli tırnak bakım serisine rastladım. Bu seriden Stronger Nail (5.90 TL) ve Nail Rescue (5.90TL) ürünlerini aldım. 


Benim tırnaklarım hiç bir zaman sağlıklı uzamadığından bu tarz bakım ürünlerine ihtiyacım oluyor fakat genellikle bugüne kadar hiç işe yarayan bir ürün bulamamıştım. Nail Rescue olanı henüz denemedim fakat Stronger Nail'i düzenli bir biçimde kullanıyorum ve şimdilik son derece memnun olduğumu söylemeliyim. Yakında hakkındaki yorumlarımı, nasıl kullandığımı paylaşacağım.


Şimdi ise alışverişimin bana göre en heyecanlı ve can alıcı noktasına değinmek istiyorum. Takma tırnakların bulunduğu sekmeyi eşelerken bu sevimli tırnak stickerlarını (9.90 TL) ve süsleme şeritlerini (9.90 TL) buldum. Süsleme şeritlerini Instagramdaki Nail Art videolarını izleyen herkes biliyordur diye düşünüyorum. Tırnak stickerları her yerde var diyebilirim ancak süsleme şeritleri sadece ebay gibi sitelerde satılıyor ve çok uygun fiyatlı olmalarına rağmen gelmeleri çok uzun sürüyor. Gümrükte takılma meselesine değinmiyorum bile. Eğer ebayden alışveriş yapmak çok bana göre değil diyorsanız iyi bir seçenek olabileceğini düşünüyorum.


Ayrıca Nail Art Fırçaları için de Flormar'a bakmanızı tavsiye ediyorum!

Hepinize harika bir gün dilerim!








You may also like

2 yorum:

  1. Dax Sulphur ü duydun mu bilmiyorum ama şu ana kadar 14 gün bakım ojesinden sonra kullandığım en iyi tırnak bakım ürünü olduğunu söylemeden geçemeyeceğim =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi ilk kez duydum bi araştırayım onu :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe