The Body Shop Camomile Balm Makyaj Temizleyicisi

/
6 Comments




Yaklaşık iki yıldır internetten sipariş yöntemi de dahil olmak üzere bildiğim bütün yollardan aradığım ancak gümrüğe takılma korkusundan alamadığım balm kıvamlı makyaj temizleyicisini sonunda The Body Shop'ta buldum. Emma Hardy ve Clinique markalarının balmlarını çok merak ediyordum ancak sipariş vermeye korktuğum için bir başka bahara kaldı diyebiliriz. Açıkçası The Body Shop'ın 42 TL'lik fiyatını nihayetinde bir temizleyici olduğundan dolayı fazla buldum. Ayrıca yanında temizlemek için bir de Muslin Cloth yani lifli, keseyi andıran sert bir kumaş da almanız gerekiyor. The Body Shop bu kumaşı ise 13 TL'ye satıyor. Ne yazık ki alabileceğim başka bir yer olmadığından Muslin Cloth'umu da TBS'dan almak zorunda kaldım.


Balm temizleyiciler günlük kullanıma çok uygun olmasalar da ağır göz makyajlı, fondötenli, pudralı, waterproof maskaralı bir makyajı çıkarmak için birebir. Tek yapmanız gereken elinize küçük bir miktar ürün alıp bütün yüzünüzü dairesel hareketlerle ovalamak ve ıslattığınız muslin cloth'la balmın çözdüğü tüm makyajı temizlemek. Ürün cilt makyajından eser bırakmıyor. Bir miktar kirpik diplerinde maskara, kalem vb kalabiliyor onu da ben bioderma ile temizliyorum. 


Eğer cildiniz kuru ise cildinizi oldukça nemlendirecek ve canlandıracak bir ürün diyebilirim. Eğer benim gibi yağlıya dönük karma hatta yağlı bir cilde sahipseniz cildinizi iyice yıkayıp üzerinden tonikle geçtiğinizde hiç bir sivilcelenme veya ekstra yağlı hissetme yaşamayacaksınız. Bu noktada ben Clinique'in 2 nolu toniğini kullanıyorum. Kiehls'ın oil free olan toniği bile bende hafif bir yağlanma yapabiliyor bu yüzden daha sert yapılı tonikleri tercih ediyorum.


Cildinizi temizledikten sonra muslin cloth'u suyla hatta tercihen sabunla yıkamayı unutmayın. Çünkü makyaj malzemeleri üzerinde leke yapabiliyor. Ayrıca sabunla yıkanması hijyen açısından da önemli. Son olarak bir yere asarak kurutursanız ıslak kalarak koku vs yapmaz. Temiz bir yerde de saklarsanız muslin cloth'unuzun kullanım ömrünü bayağı uzatabilirsiniz.









You may also like

6 yorum:

  1. Çok pahalıya mal olmuş yahu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef :( 1 LT bioderma fiyatı yani

      Sil
  2. daha ucuzu hatta daha iyisi yanında havlusu da bedavaya gelen moshosgarden'da var.. bu bitince oraya bakabilirsin.. blogumda yazısı da var :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa keşke önceden görseymişim ya bakayım hemen :))

      Sil
  3. Merak ettiğim bir temizleyicilerdendi :) çook sağol ege

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe