The Balm How 'Bout Them Apples? Krem Allık Seti

/
4 Comments






Yeniden merhaba! Bugün size The Balm'ın geçtiğimiz dönem piyasaya sürülen How 'Bout Them Apples? Krem Allık Seti'nden bahsedeceğim. Öncelikle krem allık olarak daimi favorimin Too Faced Full Bloom Krem Allıklar olduğundan bahsetmiştim. Bugün bahsedeceğim 6'lı krem allık seti ise Too Faced'e dupe olacak kadar güzel.


Öncelikle bu krem allıklar tam benim sevdiğim gibi parmağın ısısıyla eriyor, ciltle harika bütünleşiyor, yanakta yapış yapış bir ıslaklık bırakmıyor. Renklerini çok güzel veriyorlar fakat ben doğal durması için minimum miktarda ürün uygulayıp iyice yaymayı tercih ediyorum. Paletin içerisinde 1 adet simli (Crisp) ve 5 adet mat (Cider, Cobbler, Pie, Candy, Caramel) renk bulunuyor. Crisp'i pembe üzerine şeftali ışıltılarından dolayı Nars Orgasm / Mac Springsheen' e benzettiğimi söylemem gerek ancak krem ve toz ürünler arasında kıyaslama yapmak çok mantıklı değil tabi ki.


 Bu ürünün söyleyebileceğim üç eksisi var; birincisi içerisinde 6 farklı renk var dolayısıyla her gün kullanılsa bile tarihinden önce bitirmek imkansız gibi duruyor. İkincisi palet büyükçe bir far paleti boyutunda. Yani içerisindeki tek rengi kullanmak isteyen biri için çok pratik değil. Üçüncüsü ise ürünler dudaklara uygulandığında başta güzel renk veriyor fakat zamanla kuruyarak dudakları kötü gösterebiliyor.


Bu üç minik kusur dışında çok beğendiğim ve severek kullanacağım bir palet oldu. Tüm renklerin yanak ve dudaktaki duruşunu paletteki sırasıyla en alttaki fotoğrafta görebilirsiniz. 


Hepinize harika bir gün dilerim!









You may also like

4 yorum:

  1. Türkiyeye gelir gelmez, indirimi beklemeden almıştım bu paleti. Mart ayıydı sanırım. Neyse o zamandan beri severek kullanıyorum. Dudaklarım çabuk kuruduğundan dudaklarımda kullanmıyorum, yanaklara daha çok yakışıyorlar . Sen de güle güle kullan, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum. Teşekkür ederiim

      Sil
  2. Bende çok seviyorum bu paleti <3 Çok fazla pigmentliler fırçayı minicik dokundurmak yetiyor bitmesi imkansız :/

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe