Sedefli Göz Makyajı // Youtube Update

/
8 Comments




Merhaba! Sonunda bilgisayarım tamirden döndü ve ben de önceden çekmiş olduğum bir videoyu düzenleyip yayınlama fırsatı buldum. Doğruyu söylemek gerekirse kameram bu makyajın tüm detaylarını ve renklerini alamamış. Gerçekte görünüşü neredeyse cut crease kadar belirgin bir katlanma bölgesi ve parlak göz kapağından oluşuyor ama kamerada sadece ışıltılar ve toprak tonlarıBun yakalanmış.


Makyaj her ne kadar benim için iddialı olsa da içinizde seveceklerin olduğunu düşündüğümden paylaşmak istedim. Umarım siz de beğenir ve izlemekten keyif alırsınız.


Hepinize harika bir gün dilerim!







You may also like

8 yorum:

  1. cok yakismis sana begendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ege'cim makyajın çok yakışmış. Ama sen her halinle güzelsin ki ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihancığım :*

      Sil
  3. egeciğim merhabalar tatlım. videolarına bayılıyorum. özellikle ışıkla birlikte çektiğiniz videoları çok seviyorum ve izlerken çok eğleniyorum. çok tatlısııın. senden bir ricam var ışıkla bir video yapar mısın ve videoda ışıkla benim için birbirinizi öper misiniz. bu arada makyajın süper olmuş. muckkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi kii teşekkür ederiiim :*

      Sil
  4. ege sana bu konuda daha önce de eleştiri gelmişti sanırım sen de çok kahve tükettiğini söylemiştin yanılmıyosam.böyle bi öneride bulunmak burdan çok doğru olmaz ama ben de farkettiğim için söylemek istedim.hidrojen peroksit içeren diş macunları var piyasada.biz sık olmamakla birlikte bu tarz lekelenmeler için öneriyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok teşekkür ederim mutlaka bakacağım :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe