Rimmel Nail Nurse - Stronger Nail Tırnak Koruyucu

/
0 Comments




Merhaba! Önceki yazımda Rimmel Nail Nurse - Stronger Nail (5.90TL) 'ı beğendiğimden bahsetmiştim. Bugün de detaylı incelemesini, eksi ve artılarıyla paylaşacağım. Öncelikle bu ürün bir tırnak bazı. Yani yalnız başına kullanabileceğiniz gibi ojenizin altına da uygulayabilirsiniz. Ben iki kullanım türünden de memnun kaldım.

Benim tırnaklarım çok yumuşak olduğundan sürekli çatlıyor veya parçalanıyorlar. Bu ürün uygulandığında tırnakta sert bir tabaka oluşturuyor. Bu tabaka altında tırnak daha sert ve dayanıklı oluyor. Ancak bu ürün uçlarından çıkmaya başladığında çatlamalar geri geliyor. Ben tek katta yeterince sağlamlık elde edemediğimden ikinci katı da uyguluyorum. İki veya üç gün sonra büyük ihtimalle oje ya yenmeye başlanmış ya da tırnaklarımın uç kısımlarından çıkmaya başlamış oluyor. Dolayısıyla alt tabakayı silmeden bir kaç kat daha uyguluyorum.


Ürünü kat kat uygulamak sizi korkutmasın. Sürdükten sonra bir iki dakika içinde tamamen kurumuş ve sertleşmiş oluyor. Dolayısıyla sürüp çıkmak için oldukça iyi bir seçenek. Tırnaklarınızı düzenli olarak törpüleyip ürünün tırnaklarınızdan çıkmasına izin vermediğiniz sürece tırnaklarınızın kırılma ihtimali çok az olacaktır. Ne yazık ki ürün kalıcı bir çözüm vaad etmiyor ancak bir süre uzun tırnakla gezmek isterseniz ve ben bu işlemleri uygulayabilirim derseniz tavsiye edeceğim bir ürün oldu.

Hepinize harika bir gün dilerim!




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe